Vasthi schreef:Misschien een domme vraag, maar wat is het programma? Wat gaan de hengsten op zo'n dag precies doen?
je hebt mail
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vasthi schreef:Misschien een domme vraag, maar wat is het programma? Wat gaan de hengsten op zo'n dag precies doen?
Bonte schreef:Pellie schreef:Zet ik toch niet opwerk valt wel mee hoor
Als jullie nu allemaal iets doneren in het potje van manege zonder drempels die ook op het secretariaat staan, dan ben ik blij
ik zet ze wel naast elkaar
hmm hm mhmmm hmmhmmmmm hmmm hm
Wat is er Pellie??? Ik snap dit niet. ben je tegen mijn inzameling?? is niet verplicht hoor.
Boya schreef:Omdat op de site 10 uur staat.
Wordt dus nog een uur vroeger m'n bed uit. Ik ben er hoor om even voor 9-en. Of iemand moet nog hulp nodig hebben, dan kom ik eerder
Bonte schreef:Vasthi schreef:Misschien een domme vraag, maar wat is het programma? Wat gaan de hengsten op zo'n dag precies doen?
je hebt mail
Pellie schreef:neeej dit ging over je hoedje schat... als ik nou eens een hele hoop centjes ga doneren, doe je dat hoedje dan wel op?![]()
desillies schreef:als ik het goed begrepen heb moet de eerste groep zich om 9 uur melden aan de ring,voor die tijd moeten we langs de veterinair enzo,of ik moet het verkeerd begrepen hebben.....
Boya schreef:desillies schreef:als ik het goed begrepen heb moet de eerste groep zich om 9 uur melden aan de ring,voor die tijd moeten we langs de veterinair enzo,of ik moet het verkeerd begrepen hebben.....
Wie o wie van de organisatie, hoe laat begint veterinair???
Chubby schreef:Branka, snap je post niet![]()
Volgens mij wordt het gezellig druk! Wordt er nog gegeten na afloop?

snowdon schreef:http://www.irishtinkerstable.nl/images/ ... baxter.jpg
http://www.irishtinkerstable.nl/images/ ... %20046.jpg
de zwartbonte is Premie / Hurbie, de bruinbonte (Baxter, v. Thunder) is er zaterdag niet.
Chubby schreef:Branka, snap je post niet![]()
Volgens mij wordt het gezellig druk! Wordt er nog gegeten na afloop?
Mijn naam schrijf je zoals jij dat doet, met een K dus. Ik ben er ondertussen al aan gewend dat veel mensen die K in een C veranderen dat ik er af en toe wat melig van word. Vandaar dus die vage reactie 
Leonoor schreef:Ben wel benieuwd naar de leeftijden van de hengsten.