Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jellie schreef:He ik zag op MP volgens mij een advertentie van jullie ritten? (als ik de naam goed onthouden had) Helaas doet de link van de site t niet..![]()
We waren ze net aan het poetsen toen ik dat zag... kan ze nog gebruiken. Stalgenoot met hakkenbar gebeld maar die gaat juist vanaf morgen op vakantie. Maar voor 1 weekje, zal je net zien 

En in de verte onze ringmeester

)

We gaan maar eens oefenen want t is altijd handig om ze om te doen als we met de trailer weg gaan.

(hier zijn hyper en actief) aka Chantal en Renée.
. (zitten nu te glimmen van trots achter de PC). We gaan het zo meteen vieren. Foto's en een uitgebreider verslag volgen Chantaljamie schreef:Jeeeeeeeeeeeeej!!! WE RULE(hier zijn hyper en actief) aka Chantal en Renée.
Ow wat zijn we trots zeg. Met onze Bentley (Tzigana) en Minkel twee prachtige eerste premies gehaald met ster. (zitten nu te glimmen van trots achter de PC). We gaan het zo meteen vieren. Foto's en een uitgebreider verslag volgen
whahahahah ok 
Cayusejuhh schreef:
was jij degene die samen met renee in de gang pad zat voor die stallen ??whahahahah ok
kheb zoo veel mensen ontmoet
Shayla schreef:Ben ook thuis , lekker gegeten en nu even onderuit op de bank.
Vanavond lekker op tijd naar bed want ik ben echt kapot !![]()
De keuring ging vandaag heel erg goed![]()
![]()
![]()
Shay heeft in haar rubriek weer een 1e premie gehaald.
Ze is dagkampioen geworden van merries 3 jaar en ouder , ze is algemeen dagkampioen geworden van de merries en als klap op de vuurpijl........zijn we ook nog een Nederlands Reserve Kampioen !![]()
![]()
Dus ik was helemaal blij en emo en noem maar op.
Ben ook supertrots op m'n meissie !![]()
![]()
Foto's volgen later. Ga nu even lekker bijkomen !
Cayusejuhh schreef:En dan te bedenken wat je allemaal niet getobt heb met je paardje qua gezondheid met haar! vind het super voor je dat ze zo goed gepresteerd heb!
En toen kwam er nog 1 en dan ook nog reserve kampioen.........zucht....wist echt niet meer waar ik het zoeken moest !Wat een paardje heb ik toch !
Zit hier nog te glimmen ! Shayla schreef:Cayusejuhh schreef:En dan te bedenken wat je allemaal niet getobt heb met je paardje qua gezondheid met haar! vind het super voor je dat ze zo goed gepresteerd heb!
Inderdaad, daarom ben ik ook dubbeltrots op d'r !![]()
![]()
Was al helemaal blij met m'n 1e dagkampioenschap, werd er compleet emo van![]()
En toen kwam er nog 1 en dan ook nog reserve kampioen.........zucht....wist echt niet meer waar ik het zoeken moest !Wat een paardje heb ik toch !
![]()
Zit hier nog te glimmen !
ik weet nog met Angelique.. hihi ik stond ook met me ogen vol tranen toen zij zooooo mooi stond te huilen met Silas!