Je woont niet in Twente/bent er geboren alleen ECHTE Tukkers heb ik erin gegooid.
*Hoopt dat er geen paspoorten gecontroleerd worden*
Ik heb vandaag goed nieuws en slecht nieuws: Het goede nieuws is dat ik vandaag een dagje vrij heb. Het slechte nieuws is dat ik vrij heb omdat ik straks naar de kaakchirurg mag Hopelijk gaat het meevallen...
Serieus? Dus jou afspraak wordt afgezegt vanwege een spoed (dat kan ik mij nog voorstellen) maar dan zoeken ze maar meteen een andere datum ipv je terug te zetten op de wachtlijst... Wat is dat bizar zeg
oliebol happens, grote voordeel is dat ik nu niet aan bijkomen ben van een narcose en een mond vol bloed/ellende, maar gewoon kan werken en trainen.
Mies, overleefd bij kaakchirurg?
MamaMiesje
Geplaatst: 31-05-17 13:20
I don't feel so happy... Kies linksboven achterin moest er sowieso uit. Dat kostte nogal wat geweld en daarbij sneuvelde mijn kroon die ernaast/ervoor zat en tóen bleek dat het stukje kies waar die kroon op gemonteerd zat óók slecht was en die moest er dan ook maar uit. Dus hoop getrek, geduw, gekraak en gatver het was echt wel nodig; vieze stank/smaak van de ontsteking
Oh bah, ik heb ooit bij een paard gestaan die ontstekingen had waarbij we die kiezen lieten trekken en ik kan mij die geur nog heel goed voorstellen... Laat staan dat je dat steeds een soort van proeft
Ik ben nog steeds aan het twijfelen welke dag ik zal gaan. Het liefste de zaterdag met mee eten... Maar ja, die verjaardag, daar kom ik eigenlijk niet onderuit ...
M_D_H
Geplaatst: 02-06-17 18:20
Lowara schreef:
Extra wijn voor Mies volgende week!! Soort dapperheid sticker voor volwassenen
Jij bent trouwens iets vergeten... Heb ik zo'n goede sollicitatie afgelegd, krijg ik niet eens antwoord...