Maar niet te veel doen allemaal hoor, daar wordt ik maar verlegen van..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk kan ik Anouk na mijn proefjes weer in de trailer zetten en weer naar huis brengen, en dan weer terug komen voor de prijsuitreiking en de rest van de dag! Scheelt dat ik niet zo heel ver van Leusden af woon (klein half uurtje met de auto). Heb er zin in! Moet wel flink aan de bak met Anouk met de galop als het weer weer wat beter wordt, want dat gaat nog niet zo lekker bij haar.... Snackie schreef:woon jij serieus zo dichtbij ja? dan kunnen we miss. wel eens een bosritje maken?
maar leuk dat je weer mee doet!!
Apeldoorn is niet zo heel ver van Leusden af, maar Nouk staat ietsje verder van Apeldoorn (klein kwartiertje extra via snelweg). Buitenritje maken is altijd leuk!
Ja heb nu de smaak wel te pakken. Vond het echt leuk de vorige keer, en was oprecht verbaasd te lezen op mijn protocol van het A proefje dat we klaar zijn voor de B, dus we gaan kijken wat dat gaat worden
patrick1994 schreef:OOh wendy wat heb jij mazzel zeg met al die leuke aanbiedingen...!!
De paardjes van het TTL team vind ik toch zelf ook wel erg leuk
Die vormt wel een leuk koppel met zijn zusje die hier al op stal staat
Angeliekje schreef:Snackie schreef:woon jij serieus zo dichtbij ja? dan kunnen we miss. wel eens een bosritje maken?
maar leuk dat je weer mee doet!!
Apeldoorn is niet zo heel ver van Leusden af, maar Nouk staat ietsje verder van Apeldoorn (klein kwartiertje extra via snelweg). Buitenritje maken is altijd leuk!
Ja heb nu de smaak wel te pakken. Vond het echt leuk de vorige keer, en was oprecht verbaasd te lezen op mijn protocol van het A proefje dat we klaar zijn voor de B, dus we gaan kijken wat dat gaat worden
MamaMiesje schreef:Het zou me ook niks verbazen als er dan straks op je B protocol staat:"Voor je het weet zit je in de L" want je had/hebt Anouk echt netjes voor elkaar
De B zal al lastiger worden voor ons. Anouk knalt bijna onder me vandaan in de galop, en met voltes gaat ze dan ook altijd graag over de buitenschouder weglopen. Daar gaan we hard aan werken qua lessen en trainingen, maar we hebben dan gelukkig ook nog een paar maanden