[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jess_vH

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:47

Noedel is knap!
met 1,5 en.5 is het verschil goed te zien haha. Maar goed ook :-P

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:49

Chantal: Noedel is inderdaad wel ontzettend veranderd! Zo knap!

Andrea: Balen van je foto's! Geen backups? Nerds in de familie?

Jorretje: En dan mijn pas geïntroduceerde big-bang-voetjes-op-de-bank-avonden missen? Echt niet!
En daarbij komt nog eens dat ik onregelmatig werk, dus zeer regelmatig ook gewoon lekker 's ochtends kan grondwerken enzo. Succes met het vinden van een andere stal! Ben benieuwd wat het wordt.

Trusten iedereen!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:55

oeh wauw gave foto's van noedel!

vandaag voor het eerst weer mijn sololied mogen oefenen(zing daar gedeeltelijk solo in)en oh wat is dat toch een mooi gevoel als het lekker gaat.en dan krijg je nog een mooi compliment na:van iemand van het koor is de man vorig jaar overleden en ze heeft gevraagd of ik het ook wil zingen als de mis voor haar man wordt gedaan.ze vondt het supermooi en stond met tranen in de ogen van ontroering

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:56

niks terug te krijgen, ook niet met pc inspector, helaas.

Noedel met 2.5 of 3.5 ohz?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:01

2,5

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:02

oliebol van de foto's -O- Raar dat het zo ineens weg is?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:09

Nee mn eigen schuld. Verkeerd en te snel geklikt..

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:10

Jeeetje jullie gaan hard kan ik niet bijhouden hoor.

Ik vind noedel op sommige foto's echt iets van Baggio weg hebben.

Andrea wij hebben altijd nog contact met de fokkers van Ted, zo komen we dus ook aan Hidalgo.
Hidalgo gaat goed.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:14

_Patrick_ schreef:
Ik vind noedel op sommige foto's echt iets van Baggio weg hebben.

Dat heb ik vaker gehoord :o :o :oo

Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:19

En wie is noedel zijn papa dan?

Ah fijn marja! Gaat t goed met t omo duo?

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:40

Chantal wat leuk dat je er zo relaxt bij/op kan gaan zitten, heerlijk he

Nathalie: Ik mixte bij mijn vorige paard alles door de appelmoes, maar heb ook wel eens gehoord dat appelstroop werkt.

Jessica: Heerlijk zo’n buitenrit en hele leuke foto’s op fb, fijn dat jullie en jullie paarden zo met elkaar op kunnen schieten.

Oh Andrea, wat balen van je foto’s, dat is echt een nachtmerrie van mij, mijn foto’s kwijtraken, heb dan ook twee losse harde schijven. Back up en backup van backup, hoezo paranoia :P

Jorretje: ik duim voor je dat je de perfecte stal kan vinden voor Gijs, zo moeilijk al die stalzoektochten.

Chantal: Noedel is in korte tijd toch flink veranderd, leuk om dat zo in een overzicht te zien!

Ik heb vandaag Caitlynn maar eens flink aan het werk gezet, ze is echt in een achter-het-behang-plakbui. De staleigenaresse heeft haar ook een bijnaam gegeven voor deze buien, hihihi, Caitje sekreetje, hahaha :D .
Ze passageert naar binnen vanuit de wei, wil dan ook nog wel eens op d’r plek galopperen en nog meer ongein. Vandaag was een van de paarden zijn halster kwijtgeraakt in de wei en toen de staleigenaresse dit ging pakken besloot Cait dat ze haar kont wel even haar kant op kon richten. Ze is echt zo toe aan het inrijden of iets anders nieuws. ik wilde daar eigenlijk pas aan beginnen als ik zeker was dat het niet meer ging vriezen, zodat ik tenminste door kon pakken, maar ik geloof dat ik maar gewoon moet gaan beginnen. Ik heb haar vandaag met Pessoateugel gelongeerd en dat vind ze dan toch zo’n uitdaging, na zo’n training is ze weer zo knuffelig en lief. Morgen dus maar weer een uitdaging bedenken….

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:59

Oei, klinkt alsof caitlynn even een cursusje wie is de baas, moet hebben :=.

Andrea, Drumshambo is Noed zn vader :j. Noed en Baggio hebben qua bloed niks met elkaar gemeen.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 02:53

Dat weet je niet, misschien wel via Nuala?

Ik ga gelijk slapen, proberen. Gisteren ws het half zes voor ik weg was :\
Hoorde nu de baby vd buren nog huilen en drie overburen waar nog licht brandde, gek genoeg een erg fijn idee.

Stom eigenlijk, ik ben verder nergens echt bang voor. Sta mn mannetje wel tegen vervelende en soms ook agressieve gasten op t werk. Zelfs met Project X heb ik gewoon de hele nacht op de drive gewerkt. Door het bos naar huis van stal ook geen probleem, en dan in mn eigen bed is alles eng :(

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 08:23

Wat leuk zeg dat jullie bij Jack en Karlijn kon gaan zitten :)
Doe ik hier ook bij Izzy en Arya. Arya blijft zelfs gewoon in slaap.

Erg leuk die vergelijkings foto's van Keira, wat is ze al mooi geworden!

Je zou de zeewier misschien op een boterham met appelstroop of appelmoes kunnen doen. Niet dat dat echt gezond is met al die suikers, maar misschien went hij dan aan de smaak.

Super dat het ritje zo goed ging Jesicca!

Balen van je ogen Claudia!

Ah, dat is zuur Snackie!

Noedel ook al zo positief veranderd :)

Op zich toch wel logisch door wat je meegemaakt hebt Lotte?
(erkenning is de weg naar verbetering zeggen ze wel eens toch ;) )

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 09:13

Ellie lekker gezongen.

Caitje Sekreetje :D Prachtig! Keira in een achter-het-behang-plak-periode, jammer genoeg geen bui. Bakwerk ging toen we begonnen met inrijden echt prima, maar nu is het een drama. In de hoek ineens omkeren en vol naar de uitgang galloperen, aandraven terwijl dat niet de bedoeling is, klieren in de bochten -O- Lastig hoor... Gelukkig vind ze bosritjes en buiten zijn wel leuk. Zo leuk dat ze geen gekkigheid bedenkt. En laten we wel wezen; het is natuurlijk ook allemaal een stukje makkelijker: lekker 'recht toe, recht an'. Hier wel hetzelfde na een pittige training en duidelijk afspraken maken: zo mak als een lammetje na die tijd :D

Maartje: Wat schattig dat Arya zelfs gewoon blijft slapen :Z

Vroeg op vandaag; de gang wordt vandaag en morgen voorzien van mooie tegels. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Kunnen we dan verder met behangplakken in de gang en de vreselijke klus van de trap ontdoen van lijmresten in de hoekjes en gaatjes. Ga me toch eens oriënteren op zo'n traprenovatie, met van die overzetstukjes :$ Hoop dat dat een beetje te doen is.

Voordat de paardjes de paddock in gaan, maar even met Keira aan de slag. We krijgen les vanuit het rechtrichten en heb de afgelopen maanden veel geoefend met grondwerk; lengtebuiging, voorwaarts-neerwaarts en ondertreden. Door de verhuizing daar even niet zo veel aandacht aan besteed, dus nu alles weer een beetje rustig is, lekker weer oppakken en nog even 'oefenen' voor de les van vrijdag. Zo meteen dus ochtendgymnastiek op het program ~~}>

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 09:32

HijadelaLuna schreef:
Dat weet je niet, misschien wel via Nuala?

Lijkt me heel stug, zou dan echt wel een flink eind terug zijn in de bloedlijn....

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 09:42

Dan zijn de spiertjes ook mooi los hinke.

Lotte,komt omdat het snachts stil is, en je alles hoort. al zou ik door t bos naar huis ook niet zo prettig vinden.

Caitje secreetje vind ik ook wel een geniale bijnaam hoor :D

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:35

Caitje secreetje }> :') haha
Keira oo kal zo lekekr bezig!
Noedel is n knappe jongen geworden!
goed geslapen Lotte?
Ellie fijn gezongen.

ik ga maar eens aan de studie bleeeghgh

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:37

goedemorgen,

Een paar dagen minder tijd en jullie kletsen lekker door.

Johan naast Luna gelegen, pas na 7 keer ernaast ben je een echte ruiter zijden ze hier maar van mij mag het wel weer 7 jaar duren voordat ik de grond van dichtbij ga bekijken :')

Eros doet het super en denk ook gewoon het oor het oor laten wel af en toe proberen aan te raken maar zolang vratje niet groeit gewoon niet aankomen.

Amigo weer aan de beterende hand en een heelijke nieuwe deken.

chantal op Karlijntje gezeten en hopelijk is annabel nog drachtig (al vindt ik het ook dubbel zo vroeg al maar dat was niet jou keuze)

denzel ziet er goed uit al bijna in keuringsconditie?

Nathalie jammer dat de koop niet doorgaat, gewoon rustig blijven hopen en misschien toch proberen te blijven rijden maar dan in de bak dan is hij makkelijkker verkoopbaar. Probeer anders nog mooi standfoto's te maken en er bij te plaatsen, kreeg daar bij grace veel complimenten over.
Fotoshoot lijkt me leuk maar om alleen daarvoor een eind te rijden doe ik helaas niet, jullie zijn wel welkom bij mij kunnen we lekker strandcrossen.

Draakje leuk fimpje van de Dierentuin

Lotte last van de buren, is het dan niet beter om zelf alleen in een huisje te gaan wonen i.p.v een soort studentenflat met 1 voordeur?

ook leuk alle voor en na een paar jaar foto's

Bonnie had denk ik wel de meest mooi evolutie
Dag 1 bij mij

Afbeelding

en 9 jaar later 14 dagen voor haar overlijden
Afbeelding

Maar iedereen een fijne dag vandaag

Saph valt wel mee die is nu gewoon heel harig
de avond dat we gingen kijken
http://i891.photobucket.com/albums/ac11 ... ace037.jpg

En dan vorige zomer
http://i891.photobucket.com/albums/ac11 ... 012-02.jpg

kleine grace is ook leuk opgedroogt van slungel naar echt dressuurpaard naar nu buitenritjes paard
http://i891.photobucket.com/albums/ac11 ... ijkant.jpg

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:44

even kijken of het nu werkt, en oude foto's kijken is soms ook leuk

deze foto gaf wat schrikreacties bij mensen die ik niet zo vaak zie
Afbeelding

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:17

even stipje, was m kwijt geraakt :-(

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:19

Leuk al die toen en nu

Nathalie , de koper loopt in het bos hoor , mijn Kyan was ook binnen 6 weken verkocht , had er 2 jaar voor uitgetrokken

jeetje , werd naar beneden geroepen .... mijn schoonvader is met de minishovel tegen onze terreinwagen aangereden , oh , ik moest echt lachen toen ik het zag , dikke 1000,- schade . Maar ja , het is gebeurd..... niet meer terug te draaien. hij moet wel gemaakt worden , dit ziet er niet uit ...
Nu even uitzoeken hoe we het aanpakken met de verzekering

Ohja. fotobommetje in het topic van Annabel

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:22

Whoeps! Arme auto!

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:28

@Ellie: Wat dapper dat je zo solo durft te zingen, kan me voorstellen dat je daar trots op bent als het goed gaat en dat het je een fijn gevoel geeft. Toch knap hoor!

@Andrea: Als je heel graag wilt dat je foto’s weer terug gevonden worden en je er wat geld voor over hebt; dan kan een ict bedrijf dat wel voor je doen! Maar eerst moet je overleggen wat het gaat kosten. Kan me begrijpen dat je wel baalt! Of probeer het programma van San Disk te downloaden, die gebruiken wij op ons werk ook om geheugen kaartjes te rescue'en.

@Rebecca: Ja het was een super ritje, ik heb echt genoten en ook wel gelachen om Caily en Luna. Luna die af en toe de bosjes in dook, geen idee waarvoor haha en Caily die boos werd als Luna voorop liep.
Dus stoute Caitlynn, misschien is het inderdaad tijd om meer bezig te gaan met haar. Misschien heeft ze het er wel aan toe.

@Lotte: Denk ook dat het te maken heeft met het feit dat wanneer je op je werk bent, en je te maken krijgt met een vervelende/agressieve gast, je uiteindelijk toch niet echt alleen bent. Mocht het uit de hand lopen, dan heb je altijd nog je collega’s. Alleen door het bos fietsen zou ik ook niet zo eng vinden, al zou ik wel snel er door heen fietsen hihi. Maar als je alleen in je huis bent, dan wordt het toch wel heel anders. Hoop dat die angst snel weer verdwijnt. Probeer afleiding te zoeken; ga eerst lekker lezen of muziek luisteren en ontspannen. Al denk ik dat je dat ook al wel doet.

@Hinke: Succes met klussen, lijmresten verwijderen van trap tredes is een hels kwarwei pff maar uiteindelijk heb je een mooi glad resultaat en kan je trots zijn op je werk natuurlijk. Succes met de ochtendgymnastiek van Keira.

@jorretje: Succes met de studie!

@butengeweun: Haha ik zal het Johan vertellen, nog 6 keer te gaan hihi. Bonnie is wel heel erg veranderd toen, wat triest dat ze is overleden. Wat is Saph knap en kleine Grace ook!

Vandaag stond weer een ritje op de planning met Lotte maar voel me niet zo fris en fruitig. Wat hoofdpijn en duizelig. Denk zelf dat het komt van wat opgebouwde spanning die zich nu uit. Maar baal er wel van, maar dan kan ik maar beter even rustig aan doen. Misschien vanmiddag met Johan naar Luna en dat hij zelf ook weer op Luna stapt en dan in de bak. Ook wel goed voor zijn zelfvertrouwen na zondag. Donderdag staat wel weer een buitenritje gepland!

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:40

leuke is na een maandje lag er ook een veulen naast
08-04-02 (die datum vergeet je nooit meer)
Afbeelding

Magica jammer van de hoofdpijn hopelijk gaat dat snel beter