Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zij krijgt dit zodra we te dicht komen
Onze bruine merrie heeft dit, mensen ogen noemen wij dit
Maar bij haar is dit enkel als we te dicht komen, wat ik dus deed voor een duidelijke foto van het oog op vraag van iemand. Hier stond ik op 4 meter als ik me niet vergis, heb goed ingezoomd
Ariebren schreef:Dit is een heel angstige en heel erg ongelukkige merrie.
Luuk Teunissen zou zeker kunnen helpen, heeft hij voor onze shet ook gedaan.DeMolenhoek schreef:Nou, daar letten we niet echt op, ze staan gewoon op gras en het is vaak dat er 1 staat te smakken omdat er een grasje vast zit. Zij doet dit wel sneller dan de rest. Vlak na deze foto's was ze weer snel weg want we kwamen weer te dicht.
Ariebren schreef:Ariebren schreef:Dit is een heel angstige en heel erg ongelukkige merrie.
Ik baseer mijn mening op de eerste foto.
!0 jaar geleden heb ik ook zo'n merrie gehad op stal.
Dezelfde bouw, kon de moeder wezen van de Molenhoek merrie.
Heel angstig en heel erg terug getrokken in haar gedrag.
Was verder niet aggressief in haar gedrag, maar je kon er geen contact mee krijgen.
Ze is de handel ingegaan richting Zeeland.
Gemmeke schreef:TS,
Verder als ze blind is aan 1 oog, ziet ze alles in 1 plaat, zoals je al zei ze ziet geen diepte.
anneliesdj schreef:DeMolenhoek schreef:Nou, daar letten we niet echt op, ze staan gewoon op gras en het is vaak dat er 1 staat te smakken omdat er een grasje vast zit. Zij doet dit wel sneller dan de rest. Vlak na deze foto's was ze weer snel weg want we kwamen weer te dicht.
Wil je daar eens op letten?
Ik krijg bij die foto net zo'n onderdanig veulen idee.

DeMolenhoek schreef:Mooi is ze zeker, alhoewel ik mijn eerste merrie mooier vond, die was fijner in haar hoofd
Mindim: Ik zal er op letten

Zeker als ze net hebben gedronken en met open bak boven u komen hangen, om dan goed te smakken 
Ook al heb ik ze gekocht, toch wil hij ze weg, zeker nu hij weer contact heeft met de handelsstal en ze haar willent terug nemen
Ariebren schreef:Ook ik ben op de leeftijd om te mogen zeggen.
Waar ben je mee bezig, al die armoe aanhouden en al die problemen proberen op te lossen.
Kost gewoon geld en wat je wilt krijg je niet.
Terug naar de verkoper, laat een snik en uit het oog is uit het hart.
Er staat zat kwaliteit te koop.