Zo hier ook lekker vroeg mijn bed uit. Moeten rond kwart voor 6 rijden dan zijn we er hopelijk kwart over 8. Dan heb ik nog 3 kwartier om te zadelen in te rijden enz hihi
oja wat zijn de kleding voorschriften bij onofficieel?
Netjes gekleed Mis je iets in je outfit? Anders kan je wel wat van me lenen hoor
MelanieB
Geplaatst: 07-04-12 21:54
Ik hoef pas 13.37, ideaal, kan ik lekker sochtends wassen, daarna ff met de scoot eerst kijken en aanmelden, en daarna kom ik denk lekker te paard. Afhankelijk van het weer.
rudolph
Geplaatst: 07-04-12 21:57
ik heb een witte rijbroek ,blouse,en een stal kinnema vest en anders mijn overal icl koeiepoep staat ook mooi op een bont paard toch?
Dat zijn lekkere tijden 10.52, misschien ook wel 's ochtends wassen, komt goed uit want zaterdag heb ik tennis competitie! En dan lekker rond hobbelen en wachten op het springen, Mel als jij toch eerst met scooter komt, wil je mij dan lezen??
Ik heb nog een zwart jasje maat 38, en een mannen maat 50, en bruin jasje maat 44. Dus mocht iemand wat nodig hebben even laten weten kan ik het meenemen.
Ik heb het over de 14e. Moet iemand die goed hard en duidelijk lezen kan (ben enigszins slechthorend ). Of Angelique moet willen vrijwilligen, als je niet te druk bent je bent een van de weinigen die ik goed kan verstaan
14e gaat niet lukken. Ik schreeuw over het algemeen vrij hard en duidelijk ook
@wendy, die quicksettings (stiften die je op ijzers kunt zetten zonder stiftgaten) heb ik gezien in tentenkamp folder. 20,- volgens mij voor een setje dacht ik. Wist niet dat ze nog bestonden, maar ja dus. Ik ga maandag, dus mocht ik ze nog mee moeten nemen voor je..