Hier eindelijk even een paar foto's van vandaag van Quick , dochter van Bing, nu 8 maanden oud. volgende keer nieuwe foto's van Lady GaGa , moet ik nog ff gaan maken
freakish1977
Geplaatst: 28-12-11 22:16
ik heb mijn lieve Ballyheigue ook ff laten poseren met een kerstmuts op en bij deze het resultaat:
iedereen nog wat verlate kerstwensen en alle goeds voor het komende jaar!
Iedereen bedankt voor jullie medeleven , berichtjes , krabbels na het overlijden van Ylean. We gaan het nieuwe jaar in met Gwen en mabel. De band tussen de beide tinker dames gaat steeds beter.Hopen dat dat het verlies een beetje kan verzachten. Iedereen een fijn nieuw jaar.
Deze kanjer verhuisd zaterdag naar Heeze! Het gaat je goed jongen!
Stephannie7
Geplaatst: 30-12-11 01:05
Patrick gave foto's altijd zo'n mooi sfeertje bij jou Joella leuk oude foto's Rowina leuke tink heb je ben benieuwd hoe hij uit groeit Starjo leuk moddermonstertje Freakish ook fijne dagen leuke foto! mabellean sterkte met het verlies!! Fraske leuke foto's lekker uit zijn dak gaan Oona lekker ritje ookal was het rotweer Gilbey mooie foto's sterkte met het verlies! Miranda sterkte met het afscheid!
Farasha van de week
Yentl in een rare bui
Kat pesten
JPTinkers
Geplaatst: 30-12-11 10:00
yentl is zooo leuk he Paradiso naar een nieuw baasje toe
Toen Wilgje nog bij dr moeder in de buik zat ( 7 dagen voor dr geboorte )
kleine wilgje
grote wilgje
starjo
Geplaatst: 30-12-11 13:11
Heerlijke foto's komen er voorbij Samba en Luna voorbij zien scheren, Gilbey sterkte. Yentl is inderdaad errrruuuug leuk Wilgje klein , wilgje groot, wat gaat de tijd snel he is weer verdwenen , gelukkig
Bij deze wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond en sportief 2012 Hier dan nog maar een paar winterfoto's van vorig jaar deze tijd Samba en Bing en in het midden fraske die moeite had ze uit elkaar te houden bekkie om op vreten In de bak
sanapril
Geplaatst: 30-12-11 15:36
Yentl!!!! Leukerd!
April vanmorgen, tijdens een zonnige wandeling grasjes eten... Het lijkt wel voorjaar zo lekker
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 30-12-11 17:39
* Negeert alle té witte tinkers Nee ben gewoon jaloers, prachtexemplaren stuk voor stuk