Nu ff boodschappen doen, dan Benson ophalen, rijden en wassen, en die blijft hier logeren, aangezien ik om kwart voor 6 weg ga rijden morgenvroeg..
(ik hoop dat die cake lekker is Leo, want met zo'n starttijd heb je wel wat goed te maken, hahaha!)
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
(ik hoop dat die cake lekker is Leo, want met zo'n starttijd heb je wel wat goed te maken, hahaha!)
Komt goed!
zal Travis leuk vinden haha 
) morgen!
in de manen van Dunla heeft zitten happen
Daar nog even een lesje doen + oefenproefje rijden voor zondag (dan ga ik een Duitse dressuurproef rijden
). Helaas moet het wel dus met de trailer want anders weet ik niet hoe ik kindlief moet meekrijgen. Voorop op het bonte monster lijkt me nog niet zo'n strak plan zo langs de weg 
Dribbelkont schreef:hoi iedereen!!
hopen op droog weer voor jullie!!
wij komen ook even kijken maar was benieuwd hoeveel doen er mee met keuring en springen?

krijgen we choco cake :lol:

MamaMiesje schreef:Hier ligt het proevenboekje klaar incl. 'spiekbriefje' met de tijden van Marlien en Kathleen
Ik geloof dat ik morgenochtend om 06:30 moet wegrijden...![]()

) en dan maar lekker slapen; morgen een drukke dag. Heel veel succes en plezier iedereen!
Dus we gaan pas rond half 9 bij de wok eten! *pakt nu een broodje om ergste honger te stillen..*
dus auto is nu bij de monteur gebleven, en ze hebben thank god een leenautootje kunnen krijgen..