Afhankelijk van hoe ik me voel/kan bewegen kom ik wel even foto's maken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schimpje schreef:Hier ook trouwe deelnemer aan de BBQ hoor Michel! Ontbijt vind ik gewoon prettiger om zelf te doen, op mn gemak op gang komen, vooral als je vroeg moet starten..![]()
Moet nog even met Angelique kijken of we een dekstation in de buurt kunnen regelen, en anders slaap ik van zaterdag op zondag thuis.. (vrijdagochtend op de bok, zaterdagavond terug, zondagochtend op de bok en weer terug naar Leusden..) Dus kun je zondag alsjeblieft de Z-dressuur in de middag/zo laat mogelijk plaatsen voor het geval we geen bok in de buurt kunnen vinden..?
*bedenkt zich volgens mij nog niet eens te hebben opgegeven voor de overnachting.. *
Citaat:Die mag je bij mij inleveren, caravan in het hoekje
Cleo12 schreef:Citaat:Die mag je bij mij inleveren, caravan in het hoekje
@ Leonoor wie de hond of mijn man![]()
Sint Bernard Sofie heeft onderhand formaatje flinke salontafel, dus weet je zeker dat je haar in de carvan wilt. Ze is wel lief verder, maar als ik er nu nog een maand bij bedenk is het puppyachtige er wel af..... Ze houd wel heel erg van schootzitten, hahahaha.
Ariebren schreef:Misschien in plaats van een bolus, een schepje haver voeren aan Myrthe ??
MamaMiesje schreef:Of waren de stammetjes niet hoog genoeg en had ze weer geen zin om dr benen op te tillen?
Leonoor schreef:We gaan samen in de cross debuteren! Heb van de week wat boomstammetjes met Myrthe gesprongen, ging prima. Ze moet alleen wat pittiger gaan worden. Maar ben benieuwd wat het gaat worden!