Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ansje325 schreef:Ik heb even een vraagje over de keuring, misschien kan iemand me hier helpen.......
Ik moet met Madelief om ongeveer 11 uur in de ring voor de keuring. (graadverhoging 7 jaar en ouder). Volgens het boekje hoeft ik niet naar de veterinaire keuring. Nu staat er dat alle paarden op de foto moeten. Moet ik dan al om 9 uur aanwezig zijn voor de foto te maken? Of wordt dat ook later gedaan?
We komen van ver, dus 9 uur is erg vroeg om aanwezig te zijn
traveller schreef:[/quoteMadelief moet ook voor 10.00u ingedeeld zijn in type en dat kan pas nadat ze bij de fotograaf/meter is geweest. Bij de fotograaf meter is geen vaste tijd, dus als je zorgt dat je voor 10.00u alles rond hebt kun je zelf inschatten hoe laat je aanwezig moet zijn.)
ansje325 schreef:Ik heb even een vraagje over de keuring, misschien kan iemand me hier helpen.......
Ik moet met Madelief om ongeveer 11 uur in de ring voor de keuring. (graadverhoging 7 jaar en ouder). Volgens het boekje hoeft ik niet naar de veterinaire keuring. Nu staat er dat alle paarden op de foto moeten. Moet ik dan al om 9 uur aanwezig zijn voor de foto te maken? Of wordt dat ook later gedaan?
We komen van ver, dus 9 uur is erg vroeg om aanwezig te zijn
ansje325 schreef:Maar ze gaat voor graadverhoging, dus haar type is al bekend bij het stamboek. Of kijken ze dat iedere keer weer opnieuw? Ik zorg gewoon dat ik er op tijd ben, er zal ook wel zat te zien zijn daar, dus we vermaken ons toch wel
Cer schreef:ansje325 schreef:Maar ze gaat voor graadverhoging, dus haar type is al bekend bij het stamboek. Of kijken ze dat iedere keer weer opnieuw? Ik zorg gewoon dat ik er op tijd ben, er zal ook wel zat te zien zijn daar, dus we vermaken ons toch wel
Bij ons werd de laatste keer voor een graadverhoging toch weer naar het type gekeken...
Citaat:Zaterdag begint het weekend met bewolking en flink wat regen. Bovendien staat er een stevige zuidenwind, maar deze neemt gedurende de dag in kracht af. Het wordt zaterdag 14 tot 17 graden. Ook zondag is het bewolkt. Er trekken dan losse buien over. Al met al wordt het een nat weekend.