Tirzah: 2.000,- jammer van de zomereczeem
Coleman: veelzijdige tinker 3.500,-
Nog wat aanvullende informatie over Fleur (was ik vergeten erbij te zetten)
Ze heeft op de ICS keuring de 1e premie behaald met 147punten, en was daarmee beste merrieveulen en beste jonge paard.
Ze is nu echt heehl erg overbouwd, dus we weten dat ze nog wel een stuk gaat groeien, ouders zijn ook 1.50m.
En dan nu mijn tinkermerrie:
Fleur van Stoeterij van Loo.
stamboek ICS
Moeder: Tjaja
Vader: Bart
geboren 28 maart 2010.
Fleur is super aanhankelijk en lief. Ze is wel tamelijk overbouwd momenteel.

En nog een lekkere spetterfoto in de link:
http://i253.photobucket.com/albums/hh53 ... 010009.jpg
Hoe moet dat quoten?
haha
Ik wilde er gewoon even snel een paar taxeren zodat ik niet meer alleen zomaar mijn eigen pony erin had staan.

) Is sinds januari 2010 ingereden. Ik gebruik haar voor buitenritjes waar ze super braaf is, soms 'schrikt' ze een beetje van iets nieuws maar echt weglopen ofzo zou ze niet doen. Onze buitenritjes doen we bitloos waar ze erg goed op reageert. Verder volgen we elke week een dressuurlesje wat ze erg goed oppakt (ik heb haar maar pas sinds september) Ze heeft erg ruime gangen wat haar er ook heel geschikt voor maakt. Ze is erg gevoelig dus ze reageert erg goed op lichte hulpen. Maar haar gevoelig kantje kan misschien soms wel een probleem zijn... Ze geraakt in vreemde situaties en bij vreemde mensen erg gestresst. Dit uit ze niet in gekke kuren maar ze trekt haar heel erg op (ze heeft dan een erg rare vorm) daardoor is ze ook geen paard dat je snel even van stal/wei neemt en er op kruipt om te rijden. Je moet erg geduldig en rustig met haar omgaan en liefst eerst even wat grondwerk doen voor je begint te rijden. Verder is ze waarschijnlijk ook niet vruchtbaar, ze heeft een jaar bij een hengst gestaan en is nooit zwanger geraakt. De vorige eigenaar heeft wat testen laten doen en haar baarmoeder is waarschijnlijk te klein. Maar voor echte duidelijkheid moeten we ze zelf nog eens laten testen. 

)