Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paintlinger schreef:Ik snap het nie meer helemaal geloof ik......
Een demonstratie wordt dan toch gegeven door iemand die er goed in is (ik zou zeggen Dapperdier ofzo) en dus niet voor anderen om mee te rijden......
Paintlinger schreef:Ik denk dat direct een wedstrijdje een beetje hoogdrempelig is.....en ben bang dat mensen dan teveel van hun paard gaan vragen terwijl de meeste van onze paarden het helemaal niet kennen.
Paintlinger schreef:Dat is dan wel zo, maar ik zie er wel gevaar in.
Dat de onervaren ruiters het ondanks de ongedwongen sfeer wel zo goed mogelijk willen doen en dan dus dingen van hun paard gaan vragen die niet reeel zijn.
Paintlinger schreef:Wat is de reden dan om niet gewoon een clinic te doen?
Met eventueel aan het einde een klein kort parcoursje zodat de juist geleerde tips en tricks in praktijk zouden kunnen worden gebracht.
Ik zou namelijk (persoonlijk) iets willen opsteken van deze dag.
Voor mij zou meedoen met de trailwedstrijd echt een kwestie zijn van ' ik doe maar wat'.....
cp112 schreef:Paintlinger schreef:Ik denk dat direct een wedstrijdje een beetje hoogdrempelig is.....en ben bang dat mensen dan teveel van hun paard gaan vragen terwijl de meeste van onze paarden het helemaal niet kennen.
Toch was er veel vraag naar, het gaat niet persé om de wedstrijdsfeer, dat is een bijzaak. Het is gewoon voor de mensen die het eens willen proberen. Alles is op beginnersniveau uiteraard.
En daarbij, voor degenen die zich wel in willen schrijven, het is pas in juli, nog tijd zat om een beetje te oefenen dus
dapperdier schreef:Misschien vragen de dressuurpaarden die een eerste wedstijd starten ook wel teveel van hun paarden??
Ik had zelf liever gezien dat het een serieuzere wedstijd zou zijn (ja wel onderling en van gemiddeld niveau, maar wel met serieuze westernruiter ipv ruiters die het ook eens willen proberen) Misschien klinkt het wat arro, dat is zeker niet de bedoeling, maar ik kies wel mijn evenementen uit gezien mijn agenda in de zomer in no time volzit met shows clinics en wedstrijden...
Mocht je nog iemand zoeken voor clinic of demo..
Cheveyo schreef:Dit is een topic over Ommen, een ander topic gaat over Leusden, twee totaal verschillende weekenden, organisaties, plaatsen etc.