Citaat:
Daar ben ik geboren!!! Tante woont daar nu nog, met zoon. Ik woonde halverwege aan de linkerkant, ark moet er nu nog liggen.
Woon nu een stukje verder op, achter die doe het zelf winkel. Die moet je kennen.
En dan kan het  niet anders als dat je regelmatig langs ons bent gevaren(mits je natuurlijk in het bootje bent gestapt), twee woeste boeviers in de tuin.
Zegt het je iets?
Haha ik weet het! Ik ben veel met mijn kano op pad geweest en werd altijd welkom geheten en uitgezwaaid door je honden  
 En bleef heel verstandig ruim een meter uit de kant  

Geinig, ik heb ook links halverwege gewoond. Tussen G & J, en L & H. En vooraan wonen C & W & moeder. Heb ook een bouvier gehad, grote zwarte (staat in mijn profiel). 
Weet niet of je dit in PB wilt beantwoorden, maar heb me afgevraagd waar je paardjes staan. Herken het zo gauw niet op de foto's. Toen ik in VVeen woonde kocht ik Janus, en ik kon geen leuke/goede stalling voor hem vinden met een beetje mooi uitrijgebied. Janus heeft 3weken in Nightevecht gestaan, daarna een jaar in M'dijk, en nu al weer lange tijd in H'versum.