Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
R.X. schreef:Ben benieuwd hoe dit afloopt, veel succes ermee.
Is toch altijd weer spannend een nieuw paardje.
Hopelijk krijgt jouw paard ook een goed thuis.
Ik zit in een soort gelijke situatie.

onley schreef:Zo na Lang wakker te hebben gelegen bijna 2 kilo kwijt te zijn op die korte periode, Ga ik dadelijk Dirk bellen dat ik het niet ga doen nu.
De reden hiervan is ik heb er een slecht gevoel bij, Ik ben bang dat mijn ruin zo snel verkocht word en ik me laat ompraten als die straks daar staat.
en dan ben ik hem kwijt en weg is weg, Daarbij is Mena erg brutaal en deinst nergens van terug.
in combinatie met binnen staan en niks kunnen doen, is vragen om problemen, ik wil haar wel een eerlijke kans geven.
Daarbij kan ik nu totaal niks met Mena doen hier is alles 1 ijsspiegel en de bak is niet te begaan.
Dat zou Heten dat ze dan binnen moet staan en overdag maar een paar uurtje buiten.
Ik ga wachten tot het gaat dooien en dan laat ik haar denkelijk komen en zorg dat ik mijn ruin elders onder krijg gebracht zonder dat die daarheen hoeft, hem inruilen kan altijd nog
Daarbij ben ik bang dat ik om de oren word geslagen in verband met het exceem.

onley schreef:Ja op zich vind ik brutaalheid niet erg, maar in combinatie met een vreemde stal en er niks mee kunnen doen en geen goeie beweging te kunnen geven, is geen goeie combinatie
dat heb ik ervaren met mijn ruin toen ik hem kocht als 2 jarige in de winter toen het weideseizoen was afgelopen.
ik ga op me gemak rondkijken naar iets wat bij me past en wat aan mijn eisen voldoet
is Mena er nog tegen de tijd dat ik voor mijn ruin een fijn huisje heb, dan laat ik haar zeker wel komen.
De vorige eigenaarresse wilde mijn ruin terug hebben maar dat kon nu niet gelijk omdat ze een huis hebben gekocht.
Dus ik wacht wel tot ze het wel kan, dan komt die zeker weten goed terrecht
en in die tussentijd kan ik naar tinkers gapen op me gemak.
).
ja naja eens kijken of ik mijn ventje elders krijg ondergebracht. en Mena dan laat komen.
http://dieren.marktplaats.nl/pony-s/302 ... nd=29&fs=1, of deze http://dieren.marktplaats.nl/paarden/30 ... nd=53&fs=1 )furyke schreef:als je er geen goed gevoel aan over houdt, moet je het niet doen. En wie weet vind je wel vlug iemand voor je ruin kun je mena altijd nog halen.
Veel succes ermee!