over lesgeven kan ik niet veel zeggen, mijn laatste instructrice was een topper iig
leuk Lois op Pallieter!!
Marleen gaat voor t koetsiersbewijs!! super leuk
M_D_H
Geplaatst: 04-01-10 20:21
ow nu we het toch over koetsen hebben... ik heb een tuig geleend voor gil... en ga hem dus maar is voor de slee proberen te zetten... (wordt wel een hele grote gok aangezien meneer nog nooit voor een wagen oid heeft gestaan) maar ik gok op een zachte val in de sneeuw
Hihi, ik ben niet echt streng, maar ik doe altijd alles met humor, en ik werk graag met begrijpelijke metaforen, en kan daardoor werken met hele korte aanwijzingen. ('Denk aan de deur!' ) Mensen die de les niet hebben meegekregen, snappen dr niets van, maar de ruiter zelf weet precies waar ik het over heb
Het gaat idd erg hard zeg......weer drie pagina's in een uurtje
Mooie foto's van Pallieter
Petra ffies een vraagje.......waarmee krijg jij Whisper zo mooi wit mee??? Of als iemand een idee heeft om je paard schoon mee te krijgen, wat niet achterlijk veel kost......het is namelijk voor Milo, als hij naar de keuring gaat in Maart
ik kreeg Travis voor de keuring enorm wit met die rozenshampoo van cowboy magic, maar dat is ook de enige keer dat ik hem gewassen heb tot dusver want hij vond het vreselijk en ik daardoor ook
zilvershampoo wil ook wel goed en is niet duur, evt betadineshampoo maar dat kan je beter niet te vaak gebruiken volgens mij.
grrr
Geplaatst: 04-01-10 20:30
Haha aan Petra heb je weinig, ze heeft een van nature schoon paard...
Hihi Puck, doet me denken aan de lessen die ik ooit had, moest groen denken en als een komkommer gaan zitten... ik ben daar iets te nuchter voor... Een deur klinkt me dan al logischer...
Eevee
Geplaatst: 04-01-10 20:31
Ja, als het goed is zie je hem en mij ook
M_D_H
Geplaatst: 04-01-10 20:32
groene zeep, werkt super goed, is super goed koop, en niet eens slecht voor het paard...!
gebruikten wij altijd voor de tinker shows
Eevee
Geplaatst: 04-01-10 20:32
Ik zat idd ook al aan zilver shampoo te denken.......
Oke groene zeep, ik zal het onthouden
Grit
Geplaatst: 04-01-10 20:33
TK, veel sterkte met Balou , wat vervelend.
Foto topic bekeken Nienke. Erg mooi!!
Britta, dat tandem rijden lijkt mij zo lastig. Het voorste paard loopt "los" en je zit er zo ver vanaf.
Misschien moeten we met dressuur rijden ook niet teveel in hokjes denken . En niet snel vooroordelen hebben Mijn instructrice is zelf heel fanatiek en verwacht dat ook van mij. Ik moet van haar strenger rijden en duidelijker zijn. En ik merk dat het effect heeft. Is altijd even de balans zoeken, maar als ik dan het resultaat voel, dan wil ik dat zo graag vasthouden . Maar daar heb ik toch echt les voor nodig.
Leuke foto's Vuurtoren, leuk dat je voor Annique waarneemt
Resi_lover
Geplaatst: 04-01-10 20:34
grrr schreef:
Hee Lois, mag jij nu een weekje op Pal? Hij ziet er goed uit!
Nee hoor, was vorige week, even uitstappen
_Rhiannon_ schreef:
Leuke foto's van Pal en ik ben niet het enige mugje
zo klein ben ik niet hoor, Pall is gewoon vreselijk groot
Milo naar de keuring leuk Wassen Wordt nog een grote meeting daar in Schijndel gezellie
moest ik met Misty ook idd, strenger gaan rijden, ik was te lief (TE los teugeltje etc) maar toen ik wat strenger en vooral duidelijker ging rijden werkte het direct beter. Nu geen les meer aangzien ik geen rijpaard heb haha maar straks met travje wil ik zeker weer les gaan volgens
ik ga hem nu maar ff wat te eten brengen
Schimpje
Geplaatst: 04-01-10 20:35
Is ook lastig hoor Grit. Had geluk dat wij met een stel ervaren paarden konden rijden, en je moet er ook wel een beetje feeling voor hebben.. Anders staat de voorste ineens achterstevoren je aan te kijken..
Sluit me aan bij je stukje "dressuur in hokjes", vind ook dat verschillende disciplines teveel in een hoek gepropt worden qua manier van rijden..
M_D_H
Geplaatst: 04-01-10 20:37
Eevee schreef:
Ik zat idd ook al aan zilver shampoo te denken.......
Oke groene zeep, ik zal het onthouden
moet je wel de vloebare groene zeep hebben, anders krijg je een soort gelei achtig iets... en dat moet je eerst in een emmer water mengen... das niet praktisch :S
Ga niet alles pagina's bijlezen in het oude topic en in dit topic Beetje erg veel
Eevee
Geplaatst: 04-01-10 20:38
Lois, Tolkien gaat ook toch???
Oke Desiree, we gaan het proberen
Schimpje
Geplaatst: 04-01-10 20:38
Ik had ook vaak de gelei-groene zeep hoor, als je dat even in de handen wrijft en daarna het lijf/voetjes er mee in sopt gaat het prima.. Flessen vloeibaar iets valt altijd om en leeg bij mij.. :S