[TI] [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anita67

Re: [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 13:59

Hoi Ik zag dat ik er ook bij stond :)

Lief TV.

Ik heb een drukke leuke en minder leuke tijd achter de rug
Met Devynn en Diesel gaat het super goed .
Soms te super want het is al klit en kleef .
Ik geniet van me 2 mannen!!!!!
Diesel die alleen merrie;s gewent was , heeft al voorzichtig gefriemeld aan Def zijn piemel.
Die er trouwens vaak half uithang( was dat altijd zo Mirjam ??)

En wat merk ik een verschil tussen Diesel en Devynn , Diesel kwam uit Engeland en heb ik stukje voor stukje moeten veroveren.
Devynn is leergierig en nieuwsgierig, en til al voetje , luister al op een paar commando's
Vaak zeg ik kijk Dies zo moet het !!!?

De mindere kant is dat me hond is overleden....Spijker.
Ik heb 2 jacky's en waren dag en nacht samen en met mij en het gezin.

Na veel tranen ....en advies komt er vanmiddag een puppy JR.
Het is zo tegenstrijdig , want het was goed Spijker en Tarfvie!!!
En ben gisteren wat spulletjes wezen kopen , maar het is zo anders mis die andere zo enorm!!!

Maar me hart is groot genoeg ...het komt goed .

Ik ga een andere keer bijlezen.
liefs en groetjes Anita

Calypso2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 14:02

Goedenmiddag!

Wat sneu van je cavia zeg... fretten en bunzings komen ook bijna overal door heen... weet niet waar je je hok van gemaakt hebt hoor maar er zijn van die gegalvaniseerde matten te koop in div. gaasmaten, ik brainstorm even mee want vind het erg sneu...

Zit best een beetje te balen zeg, is het de hele morgen het mooiste weer van de wereld, kom ik net thuis, ga ik wandelen wordt het toch donker en nu regent het licht maar er zit wel meer aan te komen als ik de lucht bekijk, jammer.

Even mijn broodje verder opeten en dan naar de paardjes toe... kan niet wachten tot Calyp oud genoeg is om er op te kruipen.
Weet iemand eigenlijk een beetje de gemiddelde schofthoogte? Hij is 20 maanden en is 1.43 meter...

Voor iedereen die het gebruiken kan +:)+ en :(:) tot later

Groetjes Anja

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 14:08

:(:) Anita,geniet er toch maar van.T is wel weer een leuke tijd,die puppy tijd,misschien een schrale troost.Ik heb mijn jack 3 jaar geleden in moeten laten slapen met 7 mnd,ik heb geloof ik 3 dagen achter elkaar gehuild.Kort daarna heb ik pip gekocht,t was even wennen omdat Arie veel rustiger was en luisterde super goed,liep ook altijd los.Pip daar integen is gefokt voor de jacht en dat merk je ook wel.Ik moest erg wennen aan haar maar nu 3 jaar later kan ik niet meer zonder en is ze stiekum een beetje t lievelingetje hier.T komt allemaal goed :(:)

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 14:11

@ Anja,ik ben altijd blij met brainstormers hoor.T bleek dat er een kier bij de deur zit en dat hij hierdoor erin is gekomen.Nu is alles gebarricadeerd,en zaterdag wordt t allemaal anders.Ik heb ook een ren aan mijn hok en daar is t gaas diep ingegraven.

Nou moe...heb ik hier een lopend buffet of zo,nu zit er weer een reiger bij mn vijver,ik jaag m gauw weg..

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 14:39

He bah Anita, ff een beetje dubbel bij je thuis dan!
sterkte en geniet van je pup! heb je al een naam bedacht?

Jeutje Inge.... ze vertellen het aan elkaar door denk ik! shoe reiger shoe!

Bijna weekend mensen!!! whiehoe!

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 15:03

Jeetje, zomaar de opening van het nieuwe topic gemist!! Heb wel bijgebladerd, maar niet alles onthouden..

Wel iets over een bunzing en cavia's, wij hebben ooit een steenmarter in de gevel gehad, die stinkt ook en het klinkt alsof er een kudde beesten door je spouwmuur heen vliegt..

Afgelopen woensdag ben ik geopereerd aan de pols, valt nog nie mee om iets te doen maar heb er weinig last van verder.. Paarden buiten zetten en autorijden gaat al weer.. :P Volgende week vrijdag mogen de hechtingen eruit.

Vorig weekend dus even laatste concoursje met Benson gehad, waren 3e met 182 dus hij mag nu M1 starten! :D Als mn handje genezen is gaan we hem weer lekker oppakken en eind februari heb ik de eerste M1 ingeschreven.. SPANNEND!!

Maar goed, morgen ga ik lekker een dagje naar Equirience, leuke sint-inkopen doen en showtjes kijken!

Heb er zin in want verveel me dood nu ik niet kan paardrijden.. (van 3 paarden per dag naar niks is toch wel erg groot verschil..) Echt lekker poetsen wordt het ook niet, kan de dekens niet meer op krijgen daarna... := Ach, beetje met een emmer wortels door de stal uitdelen.. Paardjes zijn al snel blij.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 15:43

niet bijgelezen, heb haast. Heb zo een feestje van mijn tijdelijke werk, voor alle tijdelijke werknemers.

Maar solli, heb er een goed gevoel over. Vannochtend eerst stress want tomtom kende de straat niet. Dus weer naar binnen gerend en de laptop aangeslingerd. Snel gekeken en op weg. Maar door al dat gestress en gehaast, raakte ik in de berm. Knalde bijna tegen een boom op, kon de auto weer op de weg krijgen. Ben gestopt. Heb mezelf even toegesproken, even op adem gekomen en weer verder gereden.
Daar aangekomen, was ik al veel minder zenuwachtig. Was een erg leuk en gezellig solli gesprek, zo 1 heb ik nog nooit gehad. Ik heb wel 50 minuten!!! gezeten. Voelde niet zo lang. Heb er een goed gevoel over, maarja er zijn nog 6 kanidaten...

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 15:50

Jeetje eerst een bunzing en nou een reiger, arme Inge... kan je neit beter een bordje ophangen van "restaurant gesloten wegens omstandigheden" Nee zonder gekheid, wel goed dat je hond erachteraan ging. Misschien dat de Bunzing nu het gevaar ziet en niet meer terugkomt. Maar ik zou inderdaad het toch maar proberen in de gaten te houden :(:) arme caafje

Anita heel veel sterkte de komende tijd, leuk dat er wel weer een nieuwe pup komt. Niet proberen te vergelijken want dat lukt meestal niet. Ik weet helaas maar al te goed wat je doormaakt :(:)

Janet misselijk door de zenuwen, nu terug, pfffff wat een gedoe met je zeg! Wel een goed gevoel erover!

Bah schimpje geopereeerd, sterkte ermee en niet rijden ken ik ook alles van :? Ik rij ook al een poos niet meer door mijn gescheurde enkelbanden. Het gaat nu een heel stuk beter, dus hoop er toch weer snel op te klimmen.

Mariska, ik heb het ook ingevuld je wordt toch doodmoe van die mensen, geld verdienen over de rug van de normale Nederlander, laat ze maar eens de helft van hun salaris afstaan, kijken wat er dan overblijft...

Jeetje arme Hanco, hoop dat het snel beter met hem gaat :(:) Vooruitgang met Grainey, nou doorzetten he!

Nou ben wakker hoor, ik ga de kids ophalen van school...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 15:57

Hi Britta aan het afkikken van rijden :(:) en gezellig naar equirience :z

Janet goed gevoel overgehouden leuk en gezellig gesprek +:)+ :(:) maaruh zomaar bijna tegen boom door gehaast/ gestress :oo :(:) maar gelukkig niks gebeurd en goed aangekomen pff...

Inge buffet in de tuin ;( :(:)

Mirjam Oe AU arme Hanco :(:)
Ellen Buis geweest 8-) en Grainey liet zich sturen *\o/*

Ellen misschien dure nieuwe schoenen *D

Anita gezellig met die 2 mannen en hihi ja misschien snapt Diesel het na een tijdje dat ie gewoon net als Devynn moet doen :D

Hi Joyce :wave: buitenritfoto's :z

Bijna Weekend :):)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:05

Goed gevoel is prettig Janet! top!! wel voorzichtig met autorijden hoor!

Beterschap Britta, kan me voorstellen dat je moet afkicken nu!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:16

Ben heel dood nou, hard gewerkt vandaag en veel in de auto gezeten, ook nog een paard gelongeerd (NEE IK WIL NIET GALOPPEREN!LAMEMETRUST :( ) en nu ben ik kapot.
Ik lees later bij :)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:20

Het is weekend!!!

Net in de sloot gebaggerd naar wat dakgootonderdelen en de missende links aangevuld bij de bouwmarkt :+
En de 2-jarige en mini-Shet in de wei naast me de stuipen op het lijf gejaagd toen ik ineens de sloot weer uit kwam klimmen :(:)

Spannend nachtje Inge, maar wat verschrikkelijk van je caaf :(:)

Succes met het dak dit weekend TK!

Janet, goed gevoel over het gesprek, duimen blijven hier draaien, wanneer hoor je wat?

:(:) voor Hanco, Mirjam.
Grainey in de bak gewerkt.

Fotootjes van Joyce gezien.

Ellen aan het duimen voor schoenen,

Anita :(:)

Britta verveelt zich :(:)

Puck doodmoe :(:)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:24

Hooi,

Janet: Ik hoop echt dat het wat wordt!!
Wel voorzichtig doen hè......geen ongelukken maken :=

Puck: Lekker op de bank hangen jij :(:)

Heb gewerkt tot 1 uur en toen lekker paardje gelongeerd.
Schrok me rot.....Travis is een beetje dik geworden :=
Slechte foto.....maar het is tenminste een foto ;)
Afbeelding

Wel een schatje
Afbeelding

Heb ook nog een lief fotootje van Max van onze wandeling laatst.

Afbeelding

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:26

Eerst even ego, en dan bijlezen hoor!

Heb Mees voorgesteld maar van paard te ruilen... men wat is Banbay ook braaf zeg! Echt een lekker schatje! (grapje hoor...) :D

Puck... laat dat paard dan ook met rust, was je nu niet zo moe geweest... :Y) :(:)
Hihi Denise, ik zie je al gaan door de sloot...

Janet, met zoveel mensen die voor je duimen moet het toch goedkomen zou je zeggen he?!!! Fijn dat je er wel een goed gevoel over hebt! ;)

Britta, wat is het eigenlijk supersnel gegaan met Benson he?! Knap, misschien kom ik je morgen wel tegen, ga ook naar Equirience... weet alleen niet hoe je eruit ziet. 8-)

Hoe oud is Calypso nu? Snap je helemaal hoor, 't is zo heerlijk dat ik nu het gevoel heb dat we echt iets met onze paarden kunnen doen!

Anita, wat naar allemaal wat er gebeurd is. Geniet wel van je puppy he?

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:52

Nou Marleen, als je een blondje met haar arm in een mitella en een slonzige joggingbroek met soort Dubarry laarzen eronder ziet lopen kan het haast niet missen dat ik het ben.. := Krijg de knopen van mijn spijkerbroek nog niet dicht met 1 hand dus ben verplicht in joggingbroek te gaan.. Very charming.. ^)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 17:57

Hmmm, dat kan nooit moeilijk zijn dan he? Wij zijn met z'n vieren, als ik je zie spreek ik je wel aan...

We zitten erover te denken om Kascha halverwege december om te ruilen voor Banbay, die daar dan tot eind januari blijft... 't gaat zo super, dat hebben we net even nodig.
Dan kunnen we van de zomer zelf echt lekker aan de slag!

Zie nu pas jouw foto's Angela, leuk! Mooie groene teugels... :P

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 18:20

hihihi Puck beetje paardje pesten jij!!
:o vind travis helemaaaal niet dik..... maar ben momenteel dan ook anders gewend ;)
Leuk Marleen, dat alles lekker op rolletjes loopt!
jammer dat ik helemaal blut ben, anders had ik ook wel ff naar dar equidinges gewild.... maar dat is zonder centjes natuulijk geen lolletje |(
Ehm, die eerste zin snap ik niet Denise? wat heb je gedaan??

Ennnn lieve mensen! Het is WEEKENDDDDD!!!! *\o/* *\o/*

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 18:32

Haaai :D

Grit weer een familiekalender maken, leuk *D

Grid was je gister naar Hugo? Hoe gaat het met 'm? :D

Welkom Anja :D
Wat leuk, nu zit er ook iemand in het topic die in Frankrijk woont :P
Calypso is leuk :+: Echt een Ryon-kind qua uiterlijk 8-)

Marleen gister weer bij Kascha :D

IEEEUWW :oo Inge, zo'n beest is nog best groot := Hoe is die in jullie huis gekomen :\ Arme caaf :(:)

Janet en Wilco een laptop gekocht 8-)

Gossie, arme Hanco :(:)

Heey, Joyce :D

Anita :(:) Jackie dood... :\

Maar gelukkig weer een nieuw vriendje voor je andere Jack :) We willen wel foto's he :)

Britta verveeld zich :(:)

Janet bijna tegen een boom opgeknald :oo
Gelukkig ging je Solli best goed :)

PUCK :oo :oo :oo niet dood zijn >;) :roll:

Knappe Travis :+:

Is Equirience morgen al :oo K*t := :+ Ik wil oohooook :\

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 18:52

Lois,hij zat gelukkig niet in mn huis maar in mn caviastal achter in de tuin.En ja das best schrikken als je zo'n ding tegen komt,brrr

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 18:56

jeetje anita wat enorm rot van spijker.. wat zul je hem missen.. wel een nieuw familie lid.
en de paardjes die het goed met elkaar kunnen vinden

hopelijk heb je snel geen last meer van je pols schimpje

oe, schrikken janet, maar fijn solli gesprek, super!

zo, we hebben de woonkamer op 3 stroken behang bijna af, wat een werk.
na het eten gaan we misschien nog beginnen met een kamertje boven (pim en ik samen)
de helft van de lampen hangt ook.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 18:57

Km heffing, ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Voor ons wordt het in ieder geval goedkoper, dus ik zeg: Laat maar doorgaan!

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 18:59

Wat een TOP samenvatting Lois ;) kort en krachtig :D en ik sluit
me er volledig bij aan....

Dikke :(:) voor iedereen die het nodig heeft......

Oja Ellen ik sluit me ook bij jou aan WEEEKKKEEENDDD *\o/*

Ik heb weer een dag lekker gewerkt, gezamenlijk gegeten met alle
bewoners, heerlijk zalmsalade vooraf en daarna kip met gebakken
aardappelen en sla en stoofperen. En als toetje een heerlijke warme
appelbol met slagroom en vanille saus.....pffff en toen zat ik vol :D
Nu duimen dat het morgen droog blijft, want ik wil zooooo graag weer
een buitenrit maken :o

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 19:13

heey peeps

jeetje anita wat sneu van je jack zeg.. geniet maar lekker van je puppy!

Janet jeetje wat een rit.. goed dat je er een goed gevoel over hebt, ik blijf duimen, hoop dat je het krijgt!

Travis en Max :+:

Dat klinkt super Marleen, dan zijn beide paardjes ready to go :D

Maartje ook al lekekr aan het klussen!!

nou eevee dat klinkt heerlijk zeg :9

Zo ben weer thuis, hebben ons land bijna af *\o/* op de paar dammen die wilden maken na dan, dat doen we zondag denk ik nog :j echt super gaaf lijkt het al haha
ennn.. ik hoef volgende week maar in dag in Groningen en dan niet meer, en wel doorbetaald, super of neit super. Kan ik iig lekker solliciteren etc!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 19:33