Ik zie zijn nieuwe jas vnvd dan wel!
Ahhhh Spoeky een eigen kaart gekregen! das lief.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik hoop dat ie goedgekeurg wordt
TinkerVlot schreef:Wij spreken mekaar nog, dan gaan we is wat werk verrichten als het zover is![]()
en niks doen daar doene we nie an
whahaha
Zou k heel fijn vinden .....
of dus die speciale ijslandboomlooszadel die precies op gewoon zadel lijken alleen dan zonder boom maar nu kan ik die die ik bedoel niet vinden 
maar vind het altijd erg mooi hoe ze zoiets kunnen maken
snap idd dat in begin je hoofd er niet naar staat om foto's te maken...
, maar weet niet of ze de vorderingen met de huid "bloot" ook nog heeft gefotografeerd da's nu ook al HEEL anders dan de 1ste keer dat zonder verband was
het heelt heel mooi 
en al klaar voor zaterdag ?!
O opgelicht met kalf

weer druk ?!
en bloedbad door amputatie
Vertel Vertel
en moet zo aan de gang
door de bak zweefden om de beestjes die op de lamp afkwamen te vangen --> da's weer iets anders dan de zwaluwen door de bak die dat ook doen
zie het dus nog niet zitten zondag
maar ach is maar onderling hè
maar ik moet ook nog als 1ste en enige L1 onderling

Wat leuk dat je er nog een haflingertje bij hebt zeg! En wat word die kleine al groot, geweldige foto’s! Willy knapt echt al super op, mooi werk! Arme mama koe, der kalfje weg. Maar snap dat het moet hoor, is natuurlijk niet anders! Wel super vervelend zeg dat je bent opgelicht!
DIe van pallieter kan de verkoop alweer in, vorig jaar 1 keer omgehad, word nog gewassen
Het is een harry horse, maat 1.85 regendeken. Deze kleuren: Foto van me eigen deken komt nogA_Pallieter schreef:heeft een van jullie nog een regendeken nodigDIe van pallieter kan de verkoop alweer in, vorig jaar 1 keer omgehad, word nog gewassen
Het is een harry horse, maat 1.85 regendeken. Deze kleuren: Foto van me eigen deken komt nog
http://www.allesvoorjepaard.nl/3220606.gif
?

Ben altijd veel buiten..
A_Pallieter schreef:heerlijk is dat, altijd fijn als een kudde gewoon lekker klikt!
Paste het hoofdstel trouwens bij Shania?
Kan me voorstellen dat je de regen saai vind!
Word maar scrabooken van je paardjes dan:D

!? moeder van een vriendin van mij heeft een scrapwinkeltje, geweldig wat een mooie dingen zij en die vriendin van mij maken