Heb Chuck en Quannick nog even geknuffeld toen ze nog op de trailer stonden.... Ze zien er super uit allebei! En waren lief zoals gewoonlijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkietink schreef:haha allebei zeggen dat we niet op bokt komen en toch allebei kijken. hoopte heel stiekum dat iemand er al n fotootje op had gezet...ben echt supertrots op qannick, ze deed t super goed! ze vind het gewoon allemaal nog n beetje spannend, vooral als mensen klappen, dat vind ze raar. maarre, volgende keer op equirience zullen we erop blijven zitten
!
Tinkietink schreef:jeeejjben benieuwd!!! zit al alles af te zoeken of ik al ergens n fotootje kan vinden...
kom je toevallig ook naar equirience?
Lucy_1 schreef:Paar foto's en filmpjes van de clinic.... Helaas niet van de show....
http://s369.photobucket.com/albums/oo13 ... 09%20NSvT/
starjo schreef:snowdon schreef:Zo komt Bing toch ook wel weer leuk over, ben benieuwd naar zijn commentaar!
Neem aan dat het weinige sok en/of fijn beenwerk niet de doorslaggevende factor is?
![]()
Jawel hoor, en zijn draf was niet krachtig genoeg.
Ook is hij idd als Grai gekeurd.
lucca schreef:Weet iemand dit?;
Citaat ; "Ben ook heeeel benieuwd wat ze van Benson te zeggen hebben, hoop echt zoooooo dat hij ggk wordt! (want dan is hij GCDHA, ICS en NSvT ggk!!)"
Op de site van NSvT lees ik dit;
.....Ander Stamboek.......
"Hengsten die goedgekeurd zijn bij een ander stamboek worden bij het NSvT niet erkend."
Het gaat hierbij niet om Benson persoonlijk (wat een mooi dier) Maar ik snap de regel niet helemaal, kunnen ze nu wel of niet bij meerdere stamboeken tegengelijk ingeschreven staan?