[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:33

Owja da's waar!

Hihi mooi voordeel idd! Wij drinken beiden zelden, ook erg makkelijk.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:35

Ohja ideaal :j

Ik zit nu opeens te bedenken dat mijn spierpijn natuurlijk ook van het bekappen van gister kan zijn *blont* :roll:

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:46

:wave:

Leon al druk bezig geweest! :D

Angela naar de zwarte cross geweest!

Iedereen die ik nog vergeten was, fijne vakantie!

Vanmorgen al op stal geweest, lekker Shania gereden..
Daarna Amy gezadeld, stalgenootje heeft even gehobbeld, kon ik eens even foto's maken.. :P

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:28

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:38

goeiemorgen hahaha ikheb gister wel wat roseetjes gedronken maar ben nu net fris gedoucht en fit :) heerlijk :)
Straks ff naar Travis en Diaz :+:

zo heb weer bijglezen :) hahaha

nu ff Owen kijken :)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:20

Zo ik heb m'n hooi-opslag gemodificeerd (lees: oneindig geklooi met pallets en zeil).

Trilarmen van het zagen, ben blij dat ik dat niet als enige heb.
Je gaat je toch afvragen wat het doel is van zo'n betonpaal.

Giel een kater :D

Leuk topic Sita!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:24

Paal in het beton ziet er uit als een paal waar waslijn aan hing, waar nu het konijnenhok staat stond ook zo'n paal, maar enkel in een houder. Wij vroegen ons ook al af wat ze er mee hebben gedaan :')

*gaat topic Sita bekijken*

Hoe is je hooi-opslag nu dan?

Ik heb net rondje bos en zandvlakte gedaan met Tobias, ik op de fiets tot aan de zandvlakte. Terugweg maakte Tobias een slidingstop in een modderplas...... *joy* Thuis tuinslang er op gezet, iets minder joyfull voor Toobje :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:28

Jongens, what to do?
Mijn beste vriendinnetje is vandaag voor de 6e keer vreemd gegaan. En wel ja, in 6 verschillende relaties. Ze heeft nog geen relatie gehad waarbij ze niet is vreemd gegaan. Is een bloedmooi meisje, en heeft dus geen probleem zo weer een andere jongen aan de haak te slaan. Ze heeft me al 2 keer beloofd dit niet meer te doen. Maar breekt de belofte dus gewoon elke keer weer. Wat moet ik nu doen als ' vriendin' in dit verhaal?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:31

Niets?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:33

Ik zou ook niets doen Eva, ze weet hoe je er over denkt, maar denkt er zelf duidelijk anders over.

Vroeg of laat komt ze zichzelf wel tegen.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:41

niets doen, haar probleem.
Ze weet hoe je erover denkt.
Ik zou me in ieder geval niet in de relatie bemoeien.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:44

Doe ik ook niet, maar als ze dan belt ofzo, beetje stom, maar ben gewoon echt heel boos op dr.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:45

Dan zou ik gewoon zeggen hoe je erover denkt. Maarja dat weet ze ondertussen misschien ook al.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 15:29

Mallow schreef:
Doe ik ook niet, maar als ze dan belt ofzo, beetje stom, maar ben gewoon echt heel boos op dr.

Waarom zou je boos op haar worden? Is toch haar eigen keus? Lekker laten gaan en de verhalen aan horen... Zoals Denise al zei, ze komt zichzelf wel tegen ;) Boos worden heeft totaal geen zin....

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 15:33

Hai :wave:

Net ff lekker met Bronco gemend....was leuk, hij liep lekker (hard vooral :D )....

Nu weer ff chillen en vanavond vroeg naar bed.

Mallow: Niks concreets doen, maar als je er echt de behoefte aan hebt kan je proberen er nog een keer met haar over te praten.......maar boos zijn op d'r heeft geen zin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:07

Mallow schreef:

Waarom eigenlijk? Ze doet jou toch niks aan? Ze bedriegt jou toch niet precies?

Kijk, dát ze het doet is niet fraai, en neem aan dat zij ook wel weet dat jij dat vind, maar verder : jullie zijn beide grote meiden, leven en laten leven. En mocht ze bellen om erover te praten dan zeg je gewoon : Sorry meid, je bent een hartstikke leuke meid, maar ik vind dit voor geen meter kunnen, dus ik wil het er ook niet over hebben waarom je het nu weer gedaan hebt, je rot voelt, of wat dan ook. Dan legt zij haar problemen en gevoelens niet op jouw schouders, maar moet ze het zelf oplossen, precies zoals bij haar gedrag hoort.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:23

Zo Vince zit opnieuw in zijn vlechten en met Tom hebben we heerlijk gereden. Voor de kar is hij echt in zijn hum. Stappen doet hij prima, maar bij het kleinste seintje zit hij zo weer in een lekker drafje (of galopje). Vind Tom veel leuker :D
Superpeerd :+:

Eva; Ik heb het nooit meegemaakt, ligt er ook aan hoe serieus de relaties zijn. Maar als haar vriend ook een goede vriend van mij zou zijn en hij bedoeld het serieus, dan zou ik ook boos worden als ze er een gewoonte van maakt. Of het wel of niet werkt, maakt me dan niet uit, ze zou in ieder geval weten hoe ik erover denk.
En dan maar weer los laten, wat ze ermee doet is aan haar. Het is haar verantwoordelijkheid en het zijn haar keuzes. Verder kan ze die verhalen dan ook niet bij mij kwijt.

Verbaasd me dat iedereen vind dat je niet boos mag worden. Is toch niks mis mee. Je moet alleen zorgen dat het jouw probleem niet wordt en jij er verder geen last van hebt. Boos worden kan ook opluchten. Ik kan dat ook niet zomaar uitschakelen als ik me met iemand begaan voel.

Denise en Leon flink aan het werk geweest!

Groot gelijk Angela, laat Giel maar fijn zichzelf lastig vallen. "s nachts een vent, overdag een vent. Kan ik door teveel drinken ook geen medelijden mee hebben.
Laatst bijgewerkt door Grit op 26-07-09 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:47

Ik zou ook niet boos worden. Ze komt zichzelf wel tegen hoor.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:55

Het is toch ook niet zozeer dat je boos moet worden om haar iets te leren. Maar je kan je er toch boos over maken en dit uitspreken. Wat ze ermee doet is aan haar, je kunt haar niet dwingen te veranderen.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:56

Giel is inmiddels een beetje fitter.......kon het niet laten en heb hem toch maar een beetje verzorgd met een soepie en stokbroodje :o

Vanavond ff een bakkie koffie doen bij een kameraad en dan lekker vroeg naar bed.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:00

Giel weer een beetje wakker.

We waren net bij Bennie, en zijn zoon kwam net terug van de cross.
Hij was nog behoorlijk fit, maar zat helemaal onder de bagger en het stro :=

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:01

Het was echt verschrikkelijk op sommige plekken....echt tot over de enkels door de bagger :=
Maar het was erg leuk....gaan jullie volgend jaar mee?

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:02

Goedemiddag!

poe poe wat een hobby, ga er maar eens mee stoppen, anders kan ik jullie niet bijhouden!~
Waar was ik gebleven...... pagina ;( ff 10 pagina's bijlezen..... ehm, het mag weer wat rustiger!!!

Maar goed, filmpje van Sita maakt dan weer veel goed en geeft moed om door te gaan :D
Ohhhhh wat een knus huis, ik voel me helemaal thuis :D
En Shania mmmmm mooi paard!!!!
Ohhh Berdien! Gefeliciteerd met Lientje! Fijn dat het nu wel goed lijkt te gaan!
Maya gister (ja sorry, het gaat weer hard) een drukke dag gehad! En brave tinkers??? hmmm ik heb een TT met stuiterfunctie (was lang verstopt, maar vandaag weer voor de dag gekomen :+ )
Mooie foto's ook met romantische beschrijvind :+
En je mag aan het opmeten etc in je nieuwe huis! Leuk!
Janet vermoeiend shop uitje gehad, nouwja, voor Wilco dan :Z Maar mag straks wel lekker pitten!
Bonsai tips..... mmmm daar heb ik nog wat aan! I'm a bonsai killer!
Metamorfose van Carola! Goed werk afgeleverd! mooi!
Ohhhh en de Tub van Arjan...... bubbels bubbels bubbels (denkt na welk nemo figuur dat ook alweer was?)
ZO BLIJ ALS EEN PASGEVERFD TUINHEKJE!!!!!!!!!!! YEAH
naast de bubbles ook bunny´s! cute!
En nieuwe bloemen screensaver voor mij gemaakt! :D Mijn passieflora doet het ook super! Mijn balkontrotsje!
Bianca een prettig gesprek kunnen voeren met ex, hopelijk een teken voor de toekomst!
Lekker ritje gehad en Noa ff gered van zoonlief 8-)
Dagmar werd gekust en gekroond,,, wa wa wa wa waanzinnig..... )hoe kom ik erbij.....
Ja oliebol...... toen kwam ik weer een samenvatting tegen...... Dankjewel Lois,,,,, :o
Maakt het dan weer goed met mooie foto´s! wat een grappig katje zeg!
Maartje en Lois fijne vakantie! (te laat)
hahahahahahaha Lies! rondje blote kontje!
Zwarte cross geslaagd voor Angela, alleen wederhelft is (vooral niet) zielig!
Eva betreft vriendinnetje..... ik sluit me bij Leon aan..... niets.... ze stoot vanzelf een keer haar neus! what go´s around comes around... en toen las ik verder en denken dus de meeste er zo over....

pfffffffffff ben er...... (intussentijd van dit typewerkje zal er wel meer gekletst zijn)

Nou.... Ik ben vandaag weer eens op wedstrijd geweest,weer wat geleerd, beledig geen aanstaande tinkermama op wedstrijd.....
Eerste proef ging super! 183 punten dus weer een WP, pas zo mijn onderschrift weer aan! Had er ook een supergevoel over dus das ok!
Toen kwam proef 2 (hoofdzakelijk voltes) Mevrouw had ineens geen zin in 2 proeven en maakte zich zwaar, negeerde mijn beenhulp en begon lekker te knorren.... aangezien ik mijn zweepie weer eens bijhad, toch maar besloten om een pets uit te delen..... BOK! zo eentje had ik al jaren niet meer gehad.... en de rest van de proef heeft ze er alles aan gedaan om het mij betaald te zetten! met 166 punten als resultaat..... :+ Geweldig paard, met een eigen mening! Kan ik dan toch wel weer waarderen dat ze mij ff op mijn plek gezet heeft :D
Verder was de Stal BBQ gister hartstikke gezellig en laat, dus daar kan dan ook weer een oorzaak zitten, toen ik naar huis ging om half 1, nog ff snel bij Niamh in de stal spieken..... die lag heerlijk languit te snurken..... schrok zich helemaal de ..... van mij zo midden in de nacht, dus stond ook direct overeind..... ik leg nu ik dit typ ook een connectie..... :P

Maar weer ubertrots op mijn meissie!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:03

Het is dus niet slim om je nieuwste outfit aan te trekken inclusief je nieuwe witte gympen.
Dit ging dus nog over de zwarte cross :D

Zag dat er tegelijk een bericht van Ellen stond.
Gefeliciteerd *\o/* *\o/* , toch weer een mooi winstpunt erbij.
En ach, wat bonje met elkaar in de ring kan ook zijn charmes hebben (voor de omstanders 8-) )

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:07

Ik zit er misschien wel over te denken om volgend jaar een hee weekend te gaan.
Wil graag weer een keer naar de cross.

De zwarte cross is niet voor mensen die altijd in nette kleren willen lopen, en van witte kleding houden, die niet van bier en modder houden en die al helemaal niet van roeguh herrie houden.