Goed dat er brandweer is.En Saskia. jouw kleindochter wordt mijn stief kleindochter.De aanstaande stief papa staat zijn quarter concurent te bewonderen.Maar stief papa mag over 3 jaar, wat duurt dat nog lang.En sokken ukkie moet nog 2 maandjes wachten voordat Elina komt.
wat superleuk dat jij eline gekocht hebt, is echt een prachtig veulen, echt mooi zwaar en superkaraktertje.jouw zwartjes zijn ook stoer.
Mijn nieuwe aanwinst!Megan een 8 jarige ics merrie. Ze is nog onbeleerd, maar lekker koel in haar hoofdje.
Hier weer een foto van Teun.....deze keer met Mama en Papa Kusss voor Papa MiloEn hier alleen Milo. Tot de volgende keer maar weer!
Prachtig schilderij van Nuala, was vast en zeker een zeer emotioneel moment toen je die kreeg, maar wat een mooie herrinering Vele mooie trouwe oogjes Wilgje ,dat was vast schrikken, alles goed gekomen???Hier mijn vent nog ff in zijn nieuwe wei En hij houd van gezelligheid
Wilgje Wat gebeurd?Ariebren, wauw, die zwarte Die schilderij is idd echt mooi!Zal zo ook 2 bonny foto's hier plaatsen
Bon heeft ook een maanoog En we hebben weer de 1.35m gehaald Helaas had ik niet zo'n goede Timer fotograaf, maargoed En ze vloog gewoon over de hindernis, ach, 1.10? doen we zo Zo springt ze Moderatoropmerking:Link verwijderd
Heerlijke foto's weer in dit topic !Cindy wat super dat Spetter ook goed met je knappe Megan overweg kan.Siofra (v.Forrest)En Mella (v.Nickel B)