Straks lekker crossen, hoop echt dat de waterbak vol ligt, Zo kn ie iig wat goed trainen.
Bij tinkercross hoop ik dat ze nu water inspringen zegmaar, elke keer was het uitspringen, maar gewoon waterbak vol en eruit springen Maarja, weet nooit wat het word, we zien wel weer.
erin springen gaat denk ik redelijk veel ongelukken geven. nav de vorige keren het aantal Tinkers wat er niet meteen inwilde, denk ik dat vanuit een sprong " ineens" in een plas water geen gezellige reacties bij de Tinkertjes gaat uitlokken vanuit de reguliere cross doen ze wel veel meer met erin springen na een sprong of niet?
hoewel.. ik doe dit keer geen cross, dus moet natuurlijk wel wat spannends te zien krijgen
nee valt wel mee. In elk geval in de B kan je gewoon het water inlopen, haast geen water insprongen. Heb net mijn SGW tijden gezien van gorssel, word je niet blij van
Ach Am, zal vast niet zo erg zijn als mijn in WW half 6 wegrijden
Crossles ging erg lekker, Pepsi was heel braaf, weer wat nieuwe dingen gezien, geen een keer geweigerd, werd wat sloom laatste parcourtje, verder braaf. Mán he, wat sprong ie hoog van de afsprongen hahaha. Mafkees.
AmberB_
Geplaatst: 05-09-09 19:20
jah idd, maar Gorssel, moet ik 5 uur op!! maandag laatste crossles
[ img]de link van de foto[ /img] en dan die spatie uit de "img"
Michel Ik ga even foto's bekijken
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 05-09-09 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt
MelanieB
Geplaatst: 05-09-09 21:31
AmberB_ schreef:
jah idd, maar Gorssel, moet ik 5 uur op!! maandag laatste crossles
Aaah am toch, ik moest half 5 op. Straks als je met maribel gaat starten... maak je maar klaar, lekker vroeg altijd met B paarden
MelanieB
Geplaatst: 05-09-09 21:41
Mafkees sprong er zo hoog vanaf En hier zit ik naar voren, 2 seconde later naar achter. dat noem ik nou een momentopname haha
@Michel. de foto's zijn te groot om die img ervoor te zetten, dus kan alleen links tenzij je nog keer upload en dan aanklikt hoe groot ze moeten zijn
Maargoed, ik heb lekker getraind, paard heeft nieuwe hindernissen gezien, hij was erg braaf dus ben wel tevreden. Wie ik volgende week meeneem weet ik nog niet haha.
Wat een power als die sprong, echt mooi! Die wil ik wel even een crossje inruilen voor bonny met haar af en toe vlakke gespring
Goedzo Michel!
window
Geplaatst: 06-09-09 07:23
gaaf zeg !! ik had ook wel met Win willen meedoen maar ze gaven slecht weer voor zaterdag op , dus toen dacht ik laat maar alleen heb ik gister alleen maar zon gezien
Tinkermuts
Geplaatst: 06-09-09 08:05
te gekke fotoos, wat doet Silas het goed zeg.
helaas komt Chuck jullie niet meer vermaken in de cross, vanwege zijn gezondheid mag hij vd da niet meer crossen.