Ik had er eerst (als ik geld had)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ik kan ook niet afzeggen omdat m'n zusje ook al niet kan rijden (die is uit logeren
) en die instructrice speciaal voor ons helemaal hierheen komt rijden. Dus had ik bedacht dat die instructrice wel op Babet kan rijden en we met z'n drietjes (andere zus op Coral) een lekkere buitenrit kunnen gaan maken. Maar ja, m'n zus wil niet. Kan ik me ergens ook wel voorstellen. Coral vind buitenritjes soms gewoon té leuk

Muds schreef:Hmm, als ik toch een stalletje over had... http://link.marktplaats.nl/247454394
haha 
Maar in het leven meot je (helaas) keuzes maken..
zo relaxed.. miste alleen nog een kampvuur haha maar dat leek ons niet zo verstandig

Niamh, Enya, Hobje en straks hopelijk een baby! das toch al een kudde om trots op te zijn! Helaas nog geen bezoek gehad van de postcodeloterij ofzo, en anders zie ik het ook niet gebeuren..... 

BuBBLeGuM schreef:Muddy morgen (voor het laatst? ) aan de bak!!
Morgen gaan we nog één keer lessen en daarna mag ze met zwangerschapsverlof
Nou ja, dat wil zeggen nog lekker aan de hand stukjes over de weg stappen en af en toe even longeren enzo, maar geen zware arbeid meer onder het zadel. Mevrouw vindt dat niet grappig meer (soms denk ik haar zelfs te horen grommen
)
Een hele grote loopstal en een giga uitloop vol met Tinkers, allemaal zwartbont. De ellende was alleen dat ik ze op een gegeven moment niet meer uit elkaar kon houden 'Wie was deze ook alweer...?!'