mijn nieuwe tinker sinds een maand in mijn bezit, ik noem hem Connor en hij is deze maand 5 jaar geworden
deze foto's waren trouwens van dag 1 en 2 toen hij hier net was, nieuwe foto's komen eraan!
Lydia64
Geplaatst: 26-03-09 11:16
Mjn geweldige vriend ook maar weer eens op de foto!
Dochter Naomi en Boy!
Is hij niet mooi!!
Cecille
Geplaatst: 26-03-09 13:02
@ leintje wat een leuke tinker zeg echt een poepie
@kotamiradrum wat een mooie foto die eerste zeg echt geweldig
Hier weer s die van ons
Ik snap nogsteeds niet waarom ik de 1ste prijs heb gewonnen voor chagerijnig kijken ???
Waar heb ik toch die wortel toch gelaten ?????
julian
Geplaatst: 26-03-09 15:27
Omdat ik zón lief ventje ben ,vandaag een nieuwe regenjas gekregen. Ik was er wel blij mee,kon nu tenminste lekker naar buiten.Lekker rennen en slibberen. Ons mam ging meteen in een grote modderplas rollen
taryn staat idd nu bij Gerda, ze had nl haar kruisband gescheurd, ik heb haar laten opereren e.d maar ja echt beter werd het niet, dus heb ik haar bij Gerda gezet en Gerda vond haar zo leuk dat ze haar wilde overnemen, dat vond ik zelf erg fijn want ik wil toch wel liever een paard waar ik mee kan blijven rijden en bij Taryn kan de kreupelheid toch weer terugkomen telkens, en ze heeft daar echt een superplekkie zeker als ze niet bereden kan worden door de kreupelheid, ze staat daar veel meer buiten dan dat hier mogeljk is, dus vandaar
wisky
Geplaatst: 27-03-09 11:28
Ja Taryn staat hier lekker bij ons,nou ja staan? We zijn nu weer begonnen met wat stapwerk. Ze vind het echt geweldig. Langzaam weer wat bilspieren kweken.
Ook met Araghon zijn we begonnen.
Cecille
Geplaatst: 27-03-09 20:03
hier Peggy Patries Pride geboren op 27-3-2009 om 01.30 uur
you wanna piece of me !!!! hahaha
daphneM
Geplaatst: 27-03-09 21:08
wat een prachtige foto's en leuke lieve veulentjes!
Vandaag is het eerste veulen van king arthur in 2009 geboren Hij is vandaag geboren rond 4 uur snachts! Indy is zn naam, en heeft ook appie ogen!..
Hij is muis grijs heeft 1 maanoog, de andere donkerblauw met stipjes rond op zn ogen!..Echt goed te zien is het niet! Het is een leuk eigenwijs mannetje, die gelijk op je afkomt en heerlijk wilt knuffelen! Hier zijn de foto's!