heb even op de navigatie gekeken hoever het vanaf ons is. maar ik kan alleen Ghlin in vullen want Ghlin- Mons kent ie niet. als ik Mons pak doet ie het ook
Ja is vroeg maar de baas moet even koffie drinken en dan drie kwartier naar mijdrecht. En hij wil altijd wat ruimer op tijd weg. Je weet nog wat je op de weg tegen komt en zeker met dit weer
nee dat is inderdaad zo, en beter te vroeg dan te laat. Want misschien gaat het bij het laden niet helemaal goed ofzo. Je moet altijd wat speling hebben.
Biancaa
Geplaatst: 14-02-09 14:19
als je op je navigatie systeem je adres invoert, danzie je ernaast de nederlandse vlag staan, deze klik je aan, dan kom je bij de landen. Daar klik je weer op zoeken, dan typ je belgie in. Dan kan je wel het adres zoeken.
Dat wordt vroeg je bed in Peet Ik heb vanaaf eerst een verjaardag dus voor mij zal het wel laat zijn...
goeie tip lien! dat vergeet ik altijd he, dat wij in belgië soms 2 namen hebben voor dezelfde stad
DianneM
Geplaatst: 14-02-09 20:23
Zo, boyan staat weer gewassen in zijn stal.. met zijn staart in de bandage en een dekentje op. halve meter stro en 3 plakken hooi, zodat hij hopelijk niet aan zijn stro gaat beginnen. Spierwit istie helaas niet, daarvoor had ik em moeten scheren, maar bijna spierwit heb ik nog wel gehaald
Hier ook al stikzenuwachtig, zelfs kramp in mijn buik!!
Ik ga nog even een happie eten en dan ga ik mijn bedje in.. om 3 uur moet ik gaan rijden, om 3.30 voeren en laatste dingetjes aan boyan poetsen als dat nodig is, 4 uur komt Peet aan dan gaan we tanken bij de shell en daarna Boyan inladen en gaan met die banaan..
Ja, Peet en Ruud zijn zeker super lief, het zijn gewoon echt grote KANJERS!!! Dat ze dit voor mij willen doen, zal ik nooit vergeten!!
sùper dianne! jesus... zo vroeg opstaan 10u gaan ze van start maar wil er wel tijdig zijn, zo rond 9u30 lijkt me fijn rijden er 45 min op, maar heb vriendlief wijsgemaakt dat we om 8u30 ten laatste weg moeten zijn thuis zijn we zeker op tijd ben nu nog aan het twijfelen... opstaan om 8u of toch liever ietsje vroeger