Sita_ schreef:Hij is wel supergaaf.. Zoiets moet ik van de week ook maar op de kop zien te tikken voor zondag..
Anders word het maar een simpel hoofdstelletje waarmee ze voorgebracht gaat worden..
Als je het heel lief vraagt wil ik hem ook wel meenemen voor je hoor,
hij kan aardig groot verstellen, en dan kan je hem gewoon passen.
Je bedoelt die met zilver toch?

Lieve lieve Annique.. Mag ik Zondag alsjeblieft jou showhalstertje lenen..??? 

ik kreeg vanochtend ineens een melding van virusscanner dat er een trojaans paard de computer binnendrong
Volgens mij is nu alles nagelopen en OK maar pff die stomme virussen
wat een onzin staat er soms in dat boek
)
Pffft, ben even een beetje verdrietig! Jullie weten vast nog wel die foto's van dat leuke fjordenveulentje, in het voorjaar. Die is van m'n vader. Helaas gaat het met z'n moeder nu zo slecht dat de kans erin zit dat we haar dit weekend in laten slapen. Ze is ontzettend vermagert, niet een beetje, maar echt afschuwelijk om te zien. De veearts is al vaak geweest, maar we weten niet hoe het komt, wel dat ze constant aan de diarree is. We hebben al vele adviezen van de VA opgevolgd, kuurtje, alleen op kort gras, nu staat ze al een hele poos alleen op hooi enz. Maar het enige resultaat is, het arme ding wordt steeds magerder. Nu is m'n vader op vakantie, en ik zou af en toe even kijken, iemand anders zorgt ervoor. Ik schrok gewoon weer, al weet ik dat ze er slecht aan toe is, dit is gewoon niet levenswaardig meer. M'n paps komt vrijdag terug, maandag komt VA en wordt besloten of het nog zin heeft en of ze nog wel op kán knappen!