[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

julian

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:08

Oke bedankt,had ik zelf ook last van.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:11

Misschien dat ze bij iemand anders wel gelukt zijn!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:13

Had Puur of KMD geen foto's van hem?

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 00:13

silas ,zijn ze je weer aan `t pesten ..... Haha!
Leon -> Wat een leuke shet hebben jullie erbij ..scheetje hoor !

lees morgen wel even bij ...geen puf meer

weltruste voor strakkies Doei!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 00:22

snowdon schreef:
Ze is hoogstwaarschijnlijk in augustus pas gedekt, dan zou ze dus juli uitgerekend zijn. Maar als dat niet het geval is doordat het niet gepakt heeft... ze loopt momenteel nog steeds bij dat hengstje en slaat flink van d'r af. Dus dan zouden we volgend jaar een veulen kunnen verwachten.... Even afwachten dus of er eind Maart iets te zien is aan d'r.

Weet iemand hoeveel opvoelen ong. kost? En of dat uberhaupt mogelijk is bij zo'n klein ding? Nagelbijten / Gniffelen

Leon gefeliciteerd!
Je kunt haar met de stok op laten voelen in Lienden of anders kan ik misschien wel via via een nummer geven. Die doet het voor ik meen 50 euro. Zal het toch graag willen weten want ze kan nog wel wat liefde en oppeppers van jullie gebruiken voor de dracht en bevalling als ik haar zo zie. Leuk dat ze nu van jullie is, dat zal haar zeker goed doen!

Ga aub niet met de hand opvoelen bij dit ukkiemeissie...Show had al last van de stok... Ach gut

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 09:03

l0rdJ mooie foto's zeg OK dan!
snowdon leuk beestje zeg gefeliciteerd met haar Haha!

mogge trouwens allemaal Pling
ik ga effe douche straks moet ik mijn tweede werkdagje beginnen op mijn nieuwe werkplek Cool
iedereen een fijne dag en voor de mensen die moeten werken
werkze Haha!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 09:06

Mooie foto's hoor Annique *LOL* !
Ik ga nog even snel leren voor een toets, heb gister tot half 1 economische termen in mijn rekenmachine gedrukt Bloos Dus nu nog even de rest tot 11 uur Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 13:35

goede morgen allemaal (het is hier behoorlijk rustig)

Hehe lekker vakantie!
heb vanochtend lekker uitgeslapen heerlijk zeg. De rest van de week maar even centjes verdienen denk ik.
Wat een rot weer is het zeg. Kan hier helemaal niets beginnen met Ziggy. Het land is zo nat, en het regent hier ook bijna constant.
Wat een mooie foto's heeft iedereen van de hengstenkeuring zeg, had er zelf graag bij willen zijn. Ik ga misschien we naar de hk in Ermelo, hopen dat vriendlief mee wil (vind het zelf nog best wel eng om in mij eentje daar naar toe te rijden, ben er nog nooit geweest en zou niet weten hoe ik er moet komen).
Ik denk dat ik me vandaag ga vervelen, eerst maar eens verder bokken.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 16:05

Goedemorgen!!

Vandaag worden 2 ratjes van me ingeslapen ze zijn ziek Verdrietig
Heb 30 mei al zomervakantie!
Dan heb ik me examens enzo al gedaan, dus lekker vrij!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 16:09

Hallo!
Wat vervelend Joyce Ach gut , wat hadden ze?

Ik heb volgend jaar havo Examen als ik dit jaar niet blijf zitten Sigaar
Tot nu toe gaat het gelukkig nog aardig Ja

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 16:10

De ene heeft iets aan zijn longen, en de andere kan niet meer poepen. Ze huppelen nog vrolijk door het hok, maar wil niet dat ze pijn lijden!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 16:13

wat erg dat je je ratje hebt in moeten laten slapen. het is wel beter dan pijn lijden.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 16:13

Inderdaad, en een ratje is al zo'n grillig diertje!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 16:41

Wat zonde van je ratjes Joyce! Ach gut

Mijn pootje zit eindelijk in de tape.. Mag weer legaal beginnen rondhobbelen.. Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:07

eindelijk die rot krukken weg. Moet vast een fijn gevoel zijn, legaal rondhobbelen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:15

Ja, ik hobbel wel legaal rond.. Maar ik moet tegelijk ook weer aan het werk..
Dus ik denk dat ik die krukken maar een beetje erbij houd voor te ontlasten.. Scheve mond

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:16

Heb je er nog veel last van?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:17

Ja best wel.. En nu is het dan getaped.. Heeft de assistente war haartjes weggeschoren op mijn been.. En het direct anti allergie spul op gespoten en daarna de tape.. Nu jeukt het dus als een gek..
Dat spuitbusspul loopt nu in mijn geschoren haardingetjes natuurlijk..

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:18

Fijn Sita! Ja Lastig dat je meteen weer moet werken, is dat niet een beetje onhandig als je nog niet helemaal soepeltjes loopt?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:20

Woensdag werk ik van 9 tot 1, Donderdag van 1 tot 6.. En vrijdag van 9 tot 1 en dan moet ik nog eens naar Terneuzen voor een schoolexamen.. Dus ik ga Vrijdag echt niet de hele dag op en neer hobbelen.. En zeker niet met die bus en krukken.. Dat is vragen om ongelukken..
Maar goed, ik regel het Donderdag nog wel.. En anders moet dat mens van school toch maar wat benzine tanken en naar Oostburg komen. Want ik snap ook niet dat ik perse in Terneuzen examen moet doen.

Ik moet weer terug aan het werk.. Moet van de Arboarts.. Zittend werk en aangepast werk waarbij ik mijn voet ontlast.. Kassawerk.. Kleding goed hangen, mandjes ed rechtleggen.. Eigenlijk wil ik niet, mja, regeltjes he.. Dat is nou de nieuwe WIA wet.. Rolleyes

En anders moet ik in de ziektewet.. En dan kan ik ook niet legaal naar Amy.. Dus het is het een of het ander.. Want ik ben dan wel niet ziek, zolang er geen controle is geweest of je in de ziektewet zit ben je geacht thuis te blijven, voor tenminste de eerste 3 dagen..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:55

Ik zou als ik jou was, veel met je voet omhoog zitten, tegen zwelling ed. Kan je niet met je baas overleggen dat als het werk echt niet lukt en last krijgt van je voet of je niet eerder naar huis toe mag.

Ik ga zo Ziggy maar eens even voeren, meneer zit alweer naar binnen te loeren (de wei ligt vlak naast het huis). Hij is echt vies, ik ga geen poging doen om hem schoon te krijgen. Het heeft toch geen zin.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:03

Cheveyo schreef:
Leon gefeliciteerd!
Je kunt haar met de stok op laten voelen in Lienden of anders kan ik misschien wel via via een nummer geven. Die doet het voor ik meen 50 euro. Zal het toch graag willen weten want ze kan nog wel wat liefde en oppeppers van jullie gebruiken voor de dracht en bevalling als ik haar zo zie. Leuk dat ze nu van jullie is, dat zal haar zeker goed doen!

Ga aub niet met de hand opvoelen bij dit ukkiemeissie...Show had al last van de stok... Ach gut

Dank je!
Klinkt allemaal maar eng hoor dat opvoelen met hand of stok, brr. Dierenarts vandaag gesproken, ze doen het wel bij shetlanders. Scannen kon ook zei hij. Wat zouden jullie doen, opvoelen of scannen?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:07

Na een dag weer hard werken, kom ik hier ook maar weer eens lezen en meebabbelen.

Sita: dus maar weer aan het werk. Gelukkig zittend, maar toch.... Huilen
Ziggy-Janet: hier valt ook echt helemaal niets te beginnen. Alles is een grote baggerzooi! In de bak kun je niet rijden, de paarden staan zowat de hele dag binnen, ze kunnen wel naar buiten (inloopstal) maar daar hebben ze blijkbaar geen behoefte aan met die modder. Dus de stal is ook steeds heel erg vies, en er gaan bergen stro doorheen. Ik wil ZON!!! Vork Overigens: Jouw paard heet toch ZIggy? Zit ook in de naam van mijn kleine nieuwe tinkie: Sir Ziggy Banbay.

En over hem gesproken, waarschijnlijk wordtie donderdag gebracht door z'n oude baasje. Onze stal is bijna klaar, nog lekker groot geworden ook. En... hij kan ook open naar buiten toe, dus da's mooi handig, hebben we nog een inloopstal.
Mees heeft vrijdagmiddag vrij genomen omdat Banbay dan naar buiten kan en door de draad heen aan Mirthe kan snuffelen. Die is meestal niet zo gedient van vreemden, dus dan kunnen we het goed in de gaten houden!

Ga effe koken... Vingers aflikken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:10

ziggy_janet schreef:
Ik zou als ik jou was, veel met je voet omhoog zitten, tegen zwelling ed. Kan je niet met je baas overleggen dat als het werk echt niet lukt en last krijgt van je voet of je niet eerder naar huis toe mag.

Ik ga zo Ziggy maar eens even voeren, meneer zit alweer naar binnen te loeren (de wei ligt vlak naast het huis). Hij is echt vies, ik ga geen poging doen om hem schoon te krijgen. Het heeft toch geen zin.

Ja, als het niet gaat mag ik naar huis, dat zei hij ook.. Woensdag zijn het maar 4 uurtjes.. De andere dagen 5.. Dus het valt wel te overkomen, hoop en denk ik..
En ik zit nu constand met mijn voet in de lucht.. Het moet wel lukken.. Ja
Als het niet gaat heb ik iig laten zien dat ik het wilde proberen, dan kan ik altijd nog in de ziektewet gaan.. Lachen

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 19:14

ik zou laten scannen, ligt denk ik ook aan hoe ver ze is. Maar met scannen kan je ook gelijk zien of het er geen 2 zijn en of het veulen in conditie is en hoe ver ze ongeveer is.

bij mij koste scannen 55 euro met voorijkosten, dus ook te doen...

@Prada wat balen dat je ratjes ingeslapen moeten worden, wel fijn dat je kiest in het belang van het dier!

@Sita wel balen dat je moet werken zeg met je voet. Ze verzinnen altijd wel wat om je weer aan het werk te krijgen. Ik ken het helaas maar al te goed. Bij mij begonenn ze al te dreigen, ja als je dalijk een jaar ziek bent, dan krijg je nog maar 70% van je salaris... Ik zei ja best, mijn gezondheid gaat voor mijn salaris hoor... Dat had die man niet verwacht Tong uitsteken Oh ja maar meestal is je uitgavenbesteding toch gebaseerd op je salaris... Dus ik zei weer, tja dan moet ik maar minder uitgeven he... nogmaals mijn gezondheid gaat voor. Daar had die man toch niet van terug en vertelde dan maar dat ik na 2 jaar geen ontslagbescherming meer had. Ach das weer zorg voor over meer dan een jaar he, toen was het gesprek ten einde Knipoog

@tinker_tje hoop dta het weer leuk was op je werk *LOL*

Nou hier ligt iedereen plat. Kids hebben meer dan 40 graden koorts. Ik hoest me gek en heb ook koorst... pffff famillie wrakkie hiero dus...