Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snowdon schreef:Ze is hoogstwaarschijnlijk in augustus pas gedekt, dan zou ze dus juli uitgerekend zijn. Maar als dat niet het geval is doordat het niet gepakt heeft... ze loopt momenteel nog steeds bij dat hengstje en slaat flink van d'r af. Dus dan zouden we volgend jaar een veulen kunnen verwachten.... Even afwachten dus of er eind Maart iets te zien is aan d'r.
Weet iemand hoeveel opvoelen ong. kost? En of dat uberhaupt mogelijk is bij zo'n klein ding?
Cheveyo schreef:Leon gefeliciteerd!
Je kunt haar met de stok op laten voelen in Lienden of anders kan ik misschien wel via via een nummer geven. Die doet het voor ik meen 50 euro. Zal het toch graag willen weten want ze kan nog wel wat liefde en oppeppers van jullie gebruiken voor de dracht en bevalling als ik haar zo zie. Leuk dat ze nu van jullie is, dat zal haar zeker goed doen!
Ga aub niet met de hand opvoelen bij dit ukkiemeissie...Show had al last van de stok...
ziggy_janet schreef:Ik zou als ik jou was, veel met je voet omhoog zitten, tegen zwelling ed. Kan je niet met je baas overleggen dat als het werk echt niet lukt en last krijgt van je voet of je niet eerder naar huis toe mag.
Ik ga zo Ziggy maar eens even voeren, meneer zit alweer naar binnen te loeren (de wei ligt vlak naast het huis). Hij is echt vies, ik ga geen poging doen om hem schoon te krijgen. Het heeft toch geen zin.