@lepel:anabel ziet er echt goed uit zeg.mooi kleurtje!en arme kaydee,die buik is wel flink zeg.
@fayem:dank je wel hoor.alhoewel t gisteren wel wat beter ging is t nu weer minder.savonds waren we naar een bingo geweest,en daar zat er een heerlijk te blaffen,en niet zo zuinig.vanacht kon ik dus door hoesten niet in slaap komen,paracetamol deed wonderen.maar mijn stem is gelukkig niet slechter,dus ik houdt hoop dat t goedkomt voor morgenavond.
vanmiddag door de sneeuwbui even naar eros gegaan.heb zijn staart ingesmeerd met babyolie.die is door de staartflap flink gehavend.staartflap heb ik omgenaaid dus t kan niet erger worden.door alle losse/gebroken stukjes heeft ie jeuk en schuurt ie nog.iedere dag kammen we t bovenste stukje en nu dus de babyolie om t jeuken te verminderen.ik hoop dat t lukt.
Lees braaf mee maar nu even Dit weekend veul kilometers gemaakt en druk geweest, maar alles wat gedaan moest worden is gebeurd en we zijn een paard rijker
Ze staat wat schraal en heeft een wekere rug en een klein rugzakje qua verleden, maar ze heeft zich echt uitmuntend gedragen gedurende de lange reis etc.
Sally sterkt lekker de beentjes Ze lijkt wat ingevallen of vertekend dat heel erg op de foto? (oh wat ben ik een bemoeial)
Jammer dat je niet mee hebt kunnen zingen Ellie, snap dat je daar van baalt.
Uitgezakte Kaydee Flinke buik hoor! En Annabel trekt steeds meer bij!
Wat leuk Leonoor, gefeliciteerd!
Hier lag vanochtend enorm veel sneeuw op de wegen toen ik de paarden van een vriendin ver weg moest gaan voeren. En ik was zo vroeg dat het nog niet gestrooid was. Gelukkig werd er later wel goed gestrooid en konden we lekker met Pluis naar de tibetanen wandeling waar hij zich enorm goed vermaakt heeft.
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 24-02-13 21:06
Kan het filmpje niet zien, maar word wel nieuwsgierig.
Heidy: Wanneer kwamen de kijkers voor Jack ook al weer?
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken. Terug naar startpagina