Gister een buitenritje gemaakt voor t eerst alleen, dat was best spannend haha

Heb verder weinig rijmogelijkheden op stal (geen bak) dus meneer had er zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

M_D_H schreef:njaa...ga neit naar iemand toe fietsen, als ik weet al een voorgevoel heb over wat er gaat komen
.
. Maar eens kijken of ik iets aan mijn huiswerkverslag kan gaan doen.

Ik zei vorige week al dat upc ons afgesloten had van de tv ja, zaterdag tegen de middag was internet ook weg
Hun doen alles fout en wij worden de dupe ervan. Sinds dinsdag zijn we weer on the world
En een leuke jaarling gezien. Ik had hem idd ook gezien.
WAUW!!! Waar ben je geweest? Wij zijn zo`n 2.5jaar terug er geweest in Killorglin (als ik het zo uit het hoofd even goed weet te typen) Was echt een hele belevenis.
Deze week veel longeer en handwerk gedaan en wat gespeeld met plastick e.d. Nou, ik hoop zo weer een beetje bij te zijn. Sorry voor degene die ik vergeten ben of niet genoemd heb.

Ik vind dit een gezellig topic
Heb alleen eigenlijk op het moment niet oz veel tijd, omdat ik eigenlijk met school bezig zou moeten zijn...
M_D_H schreef:vertel nog eens over die hengst diva, want heb het volgens mij niet helemaal gevolgd
.
Zonde
Toen ie de bak inkwam spoot ie meteen zijn staart onder de diaree.(maar weer even een zandweg kuurtje denk ik) Alles was eng, ik stond daar maar had er net zo goed niet kunnen staan. Op een gegeven moment heb ik hem los geklikt en lekker gek gedaan met hem. even lekker galloperen ect. Toen toch nog even met wat lichte oefeningen afgesloten. Dit ging goed.
Nou, ik ga eens even een hapje eten.