Laatst bijgewerkt door snowdon op 13-04-11 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt
_Patrick_
Geplaatst: 13-04-11 10:43
Dees gaaf zeg!!! Leon gaaf dat jij ook een mogelijke match heb en cobfan!
Vasthi
Geplaatst: 13-04-11 10:51
Wat een leuke ontwikkelingen weer! Snow en Hailey lijken echt op elkaar en ben benieuwd in hoeverre Buddy en Irish familie zijn. Cesair matcht op 16 markers met die merrie, waarschijnlijk via Vasthi, maar helaas valt niet meer te achterhalen of Vasthi familie is van Irish....
Hier ook mail gekregen maar Aya is nog steeds vaderloos.
Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco
Geplaatst: 13-04-11 18:26
Gefeliciteerd voor diegene die allemaal een Match hebben! Is er dan echt geen familie van Balou....
Nuage
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-11 19:14
Oproepje
Ik zoek 2 mensen die hier een dagje willen komen helpen met alle administratie rondom de database. Denk hierbij voornamelijk aan heel veel (saai) invoerwerk. Alle formulieren die ik nu in mappen het zitten wil ik digitaliseren. Daarnaast ligt er ook nog voldoende wat gescand of gekopieerd moet worden.
Wie zoek ik? Ik zoek mensen die handig zijn met computers en Excel. Je hoeft echt geen IT expert te zijn hoor, maar een digibeet is niet handig als we veel moeten doen Daarnaast heb je een laptop met daarop Excel die je mee kunt nemen. Je werkt snel en secuur, bent integer (je werkt toch met persoonsgegevens) en uiteraard ben je gezellig
Wat krijg je? Eeuwige roem Zelf had ik in mijn hoofd om een middag lang even flink door te werken en daarna afsluiten met gezellig een BBQ hier in de tuin of bij slecht weer halen we chinees ofzo Drankjes, hapjes e.d. krijg je natuurlijk allemaal van mij!