_Rhiannon_ Ga jij niet met crocs de wei in
Paardjes hun best gedaan vanavond.
_janet_ Doe maar duur
zijn ze goed aangekomen?
ellieellende Zelfde badkamer ook tijd voor verbouwing dus.
Als ik die link aan klik kan ik niet verder ik ben niet je vriendje.
kuzznathalie Duim duim duim voor baan.
Buikpijn, je moet ook niet zo veel eten.
grrr We kunnen elkaar de hand schudden ik durf dat ook niet wedstrijden.
Mooie pics.
Mallow Arme poes.
Resi_lover Fijn dat je hand niet zo zeer meer doet.
snowdon Hij vond het vast niet leuk bij de dierenarts dat hij er een rommeltje van gemaakt heeft.
Mannen in de aanbieding, ik ben bezet en ik zou hier zeker niet door gaan twijfelen.
Zou je ook hele mooi foto' s willen met de paarden met jullie trouwen?
grid En is Say een brave kinderpony geweest? Ik lees nu dat ze braaf was, super zo'n tink.
eefje03 Citaat:
Nou dames,das niet zo netjes he,roddelen.moet ik er bij zeggen dat ik wel gelijk ging kijken om wie t gaat
Volgens mij heb ik iets gemisd?
En lekker gereden?
draaakje Gefeliciteerd met jullie huisje ziet er mooi uit.
Berdien Gefeliciteerd met je auto.
Grit Als het allemaal zo slecht is dan is het logisch dat je er wat aan moet doen.
Hier in huis moet ook letterlijk alles gedaan worden, we zijn nu klaar met de keuken en 3 slaapkamers boven, dan moet er nog 1 slaapkamer er komt een nieuwe badkamer boven op de hooizolder die zit aan het huis vast en omdat we dan toch zo veel ruimte hebben maken we daar een speelkamer voor de jongens en op de overloop nog een kamer en dan moet er over de gehele overloop nog een zolder inkomen met vlieso trap.Beneden moet de woonkamer nog gedaan worden en de kamer voor nog dat word kantoor de oude badkamer houden we als washok. pppfff het word wel een .... jaren plan.
Maya Ook dat behang dat na 5 keer natmaken er nog niet af wil?
Vanmiddag hebben ze pour on voor vliegen gehad en Bravour maakt er dan een spelletje van rende rondjes om me heen en laat zich dan echt niet pakken, manlief al weer met zuur gezicht omdat hij niet wou komen, maar op een gegeven moment zeg ik: ''Het is nu klaar Bravour'' en dan staat hij stil en laat zich zo pakken, ik hoop zo dat het weer goed komt met hem het is een geweldig paard om mee te werken.
Vanavond weer met Grainey bezig geweest.
Ze heeft gestapt, gedraafd en netjes halt gehouden, soms was het even wat minder en heb ik haar terug gezet, maar daarna ging het weer goed en toen ben ik gestopt om het leuk te houden, goed beloond en dat vond ze duidelijk heel fijn.
Ook mest geruimd in de wei met kleine monstertjes om me heen die de kruiwagen om willen gooien.
De poes ging ook mee hij werd steeds achterna gezeten door Chabo of Devynn en die rare poes bleef steeds een 20 cm voor zijn neus zitten om vervolgens weer weg te rennen en die paardjes er maar achterna rennen.
Poes leeft nog en paardjes zijn uitgeteld.
Welterusten iedereen.