zo even pauze op mn werk.
Dianneeeeee welkom terug, fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! Dus je hebt potentiële huisjes gezien voor je eigen kudde 
Eev, nog bedankt trouwens voor je hoofdstel, dat was ik helemaal vergeten te zeggen.
Joyce leuk zetje, ik hou ook niet zo van die hoofddingen met oren, als de oren er nou af waren, vind ik het wel gaan. Maar zo niet vind het dan zo gek staan...
Ik geloof trouwens dat het is om ervoor te zorgen dat niemand de proppen in de oren zien bij paarden die dressuur rijden of springen tijdens een wedstrijd. Zo sluiten ze het paard af voor geluiden buitenaf.
Ohhh Nathalie wat een gaaf huis zeg!! Lekker vertoeven dus.
Grid lekker genoten, hmm ben kwijt waarom het vanavond spannend is 
Lois lekker op de markt gestruind.
Vissen heb ik geen verstand van, die dingen overlijden bij mij altijd wat ik ook doe 
Verder ben ik het weer ff kwijt hoor....
Vandaag bij een stal wezen kijken waar Noa overdag naar buiten kan, was wel erg leuk daar. Geen bak aanwezig maar wel in aantocht en gebruik maken van de bak aan de overkant. Helaas heeft de eigenaar geen verstand van veulens en twijfelt daardoor of hij daar aan wil beginnen, zeker omdat Noa nu weer drachtig is en iemand op stal ook een merrie probeert drachtig te krijgen en hij daar tegen heeft gezegd dat hij dat liever niet wilt. Dat is dus nog even afwachten...