haha, keetje met der beenwarmers Ze is officieel bruin is alleen geschoren. Beentjes zijn te iel om met het grote apperaat te doen en vind dit voor haar ook wel lekker als het eens nat in de paddock is.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 17-02-09 23:13
Ik heb eens een 4-span Shets met beenwarmertjes gezien, echt geweldig.
Ilse heeft iets leuks van de buren afgekeken, hout vreten. Ik heb zondag een extra draad gespannen, zodat ze niet meer aan de omheining van de buren kan vreten, maar nu begint ze in de stal. Ze heeft een zoutsteen, een himalayasteen, een mineralensteen, een Lik-it, een jolly bal (verwend nest is het), ze krijgt zo goed als onbeperkt hooi en door het voer zit ruim voldoende aan mineralen en vitamines. Ik heb nu een balk in de stal ingespoten met Cribbox, maar dit had ik al eerder gedaan op die plek en ze knaagt toch verder. Iemand tips?
Ik zit aan verf te denken, maar wat als ze dat ook op eet? Of een metalen strip langs de balken en dan hopen dat ze niet aan de planken begint (dat heeft ze aan de buitenkant al wel gedaan).
ellieellende
Geplaatst: 17-02-09 23:24
he denise! aan het voer zal het niet liggen dan? Misschien haar gebit? Hoe oud is ze, ivm eventueel wisselen? Misschien zeg ik iets geks, maar mensen en honden hebben ook een behoefte aan knabbelen als er iets met het gebit is of als er gewisseld moet worden?
Ze wordt 6 dit jaar. Ze heeft trouwens een ruime uitloop + stukje wei tot haar beschikking en kan zelf vrij de stal in en uit. Ik heb echt het idee dat ze het gedrag heeft afgekeken.
Ik heb al gelezen dat wilgetakken kunnen helpen, maar waar haal ik die?
Grit
Geplaatst: 17-02-09 23:31
goeieavond!
Wat een depressieve dag, de hele dag in de industrierijke omgeving van Rotterdam gezeten. Bah, daar kan ik echt niks moois vinden .
Dan wordt ik vrolijker van de foto's van Keetje En Lotje is ook erg cute
Stennisje; wakker gebleven en het einde meegemaakt . Was het wat je ervan verwacht had Hout vreten, zo te lezen komt ze niks tekort. Dus ik denk toch een gewoonte. Tom deed het ook, cribbox hielp niks, we hebben er maar een metalen rand overheen gedaan. Wilgentakken willen we ook in de wei gooien, dus als je een adres vind waar je ze kunt halen...... En dan dus niet drie decoratieve takjes bij de intratuin .