Jen. Jaa mooi he... zijn manen zijn onwijs gegroeid afgelopen anderhalf jaar.
Jess.. Ja, meneer was lekker wakker.. af en toe een beetje dribbelen.. maar bleef netjes aan zijn halstertje bij me. tiss zo'n braaf knolletje..

Chan, Jeeeejjj eindelijk je bak!! toppie hoor!! dikke knufff voor jou..
Lot, moeilijk he... weet je wat het is.. fokken blijft gokken.. het is gewoon altijd maar afwachten wat eruit komt.. en je moet je afvragen, als het een hengstje is.. wil je hem dan wel houden ondanks zijn geslacht maar wel van de afstamming die je wilt?? iik zeg bij twijfel gewoon niet doen.
Kijk het gewoon even aan.. koop de spulletjes die je nodig hebt.. en voorlopig kan Caily nog even vooruit, dus een veulen kan altijd nog.

hier een beetje gaar.. weer snot verkouden omdat ik donderdag avond 2 uur bij een ernstig ongeval had gestaan.. blegg.. hopelijk morgen een beetje fitter en is het niet meer zo koud, want wil weer even met mn ventje op pad.. we gaan het zien.

Andrea, hoe is het daar?
.. Dana wacht net zo lang af tot ik mep
daar zijn we nu mee bezig.. Voel me zo schuldig, maar ze is zooo ontiegelijk lui.. Nu even wat haver door haar eten en nog meer lessen voorlopig. Het komt wel, vandaag was ze wat actiever, maar het heeft nog een lange weg te gaan.. Verder is ze wel helemaal oke, goede hoeven, goede gezondheid. Maar ook als er iets in de wei gebeurd en alles is in rep en roer dan blijft Dana rustig door eten.
en hij was van de week al lekker stout hoorde ik, had vanmiddag last van mn rug dus dacht als ik maar blijf zitten
hij moest heel even wakker worden, maar na een paar minuutjes reageerde hij al zoveel beter en dat werd ook alleen maar beter. Ik rij vooral veel overgangen om hem beter aan mn been te krijgen, uiteindelijk hoefde ik maar licht been te geven of hij ging al van halthouden naar draf 
heerlijk gereden vandaag

WEER verkouden , ben echt toe aan eht voorjaar !
een lachbui toen ik de paardenstal inkwam...

hahahha
als het goed is ben ik tot nu toe de enige met deze kleur merrie hier aan het vaste land , hihih )