Ik heb mijn foto s vanmiddag online staan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cleo12 schreef:Geweldige foto's ik wacht op meer.
Het was echt heel leuk om mee te doen dit keer, Mijn eerste proefje ooit gedaan (A) en meteen wat goede tips gekregen om te verbeteren. Mijn man van Cleo af zien vallen en toch de 4e prijs gewonnen met ringsteken en heerlijk in het zonnetje buiten gereden aan het einde van de dag. Wij komen met Pinksteren weer (het hele weekend met het hele gezin). Volgens mij heeft Cleo er ook van genoten, hoewel ze het ook lekker vond om weer thuis te zijn.
Michel en Evy bedankt voor de organisatie. Toch knap dat jullie dit voor elkaar weten te krijgen.
Groet Cindy en Anne
Cheveyo schreef:
Nou mijn foto's (op zeer verkleind formaat) staan online!
Belangrijk: Op alle foto's rust copyright, de foto's uit onderstaande link mogen zonder toestemming vooraf alleen in dit Bokt-topic of op de Tinkerdagen Leusden Hyves worden vertoond.
http://picasaweb.google.nl/106699747372 ... vqbjfyJaA#
SPECIALE ACTIE digitale foto's
(digitale foto's kan je voor zeer uiteenlopende toepassingen gebruiken, over en over oftewel oneindig)
Deelnemers betalen geen €2.50 per foto maar slechts €2.00
Deelnemende Bokkers betalen geen €2.50 per foto maar slechts €1.50 (mits lid voor 20 september 2010)
Donateurs Nicole krijgen naast de actiekorting 1 foto geheel gratis naar keuze op groter formaat (namen heb ik al per pb)
natuurlijk zijn ook andere opties mogelijk, kijk voor meer informatie op
www.warriorgirl.nl of stuur een email naar warriorgirlgraphics@gmail.com
Cheveyo schreef:hey Lowara, wat lees ik nu, kan dat????
moet dat dus via je huisarts?
* voelt zich ehum ja.. hoe noem je dat...heeft een medelotgenoot gevonden zegmaar dan