Zo hier een drukke tijd voor de boeg Morgen naar houten me nieuwe kasje halen en andere kasten vanaf hier afleveren in utrecht. vrijdag bruiloft leon en arjan. Zaterdag whis wassen en eten bij vrienden. zondag wedstrijd
DIVA2
Geplaatst: 10-03-10 21:17
HELLOOOOWWW!!!! @bijnabuurvrouwdienugeenbijnabuurvrouwmeeris.....hoe bevalt het daar, op je nieuwe stalletje?? Meer rust in de tent, hoop ik!
@M_D_H .
Mooie Patrick foto's gezien...hoe kan het ook anders
Diabelle drukdrukdruk.....zet 'm op he!!
En de rest weet ik niet meer.
Zondag hier grote verhuizing gehad. Gelukkig liep het allemaal als een tierelier. Al voor 10-en hadden we Ruby en Diva in het andere land staan. Dochterlief kwam helemaal thuis voor de verhuizing dus die kom mooi met Ruby lopen. Is maar een klein stukkie hoor, van het ene land naar het andere maar het was wel prettig dat ze er was, scheelde mij weer een keer heen en weer lopen . Daarna de 2 mama geitjes en hun kroost naar buiten gedaan. Tjonge, wat kunnen die dingen schreeuwen zeg, varkens zin er niets bij. Kleine krengen waren helemaal van slag, hadden nog nooit kippen, schapen en eenden gezien. En tot overmaat van ramp ook nog eens kennismaken met hun papa. Ze waren ietwat van slag. We hebben weer een andere geit mee terug genomen, die krijgt ook beebies. Zijn nu dus in afwachting van..... Toen het hier verder op orde was zijn we die twee hengsten gaan halen. Eentje van 10 maanden en een ouder mini-shet. De bedoeling was dat die van 10 maanden zou mogen blijven, die zou zo mak zijn. En dat is ie ook hoor, te mak zelfs. Hij denkt dat ie alles kan maken, staat om niets op zijn achterbenen en denkt in volle galop boven op je te kunnen springen>>fout!!! Hij heeft dus al een paar flinke klappen gehad en vindt mij nu niet meer zo lief. Is heel afwachtend. Had echter wel al heel snel door dat dit te gevaarlijk was, er lopen namelijk zo veel kinderen hier rond, zeker nu de zomer er aan gaat komen. Hij gaat dus weer weg. Morgen wordt ie gehaald, gaat ie een polder in, samen met leeftijdsgenootjes en over 2.5 jaar pikken ze 'm weer op en wordt ie beleerd. Tegen die tijd weet ie vast wel weer dat ie paard is en geen hond. De mini mag blijven. Alleen balletjes moeten eraf, ga het risico niet lopen dat ie een keer op Diva probeert te kruipen. Zal het knap vinden hoor, ze schelen zóóóó veel in hoogte maar ja......ze zullen maar kriebels hebben .
Verder vermaakt beeb zich nog prima in de buik van Ruub. Gister kwam ie nog even langs zwemmen. Ruub is bagger chagerijnig naar Diva toe en is ook helemaal niet blij als ik even wil voelen. Overigens nog niets van een uier te bekennen maar denk dat het niet zo lang meer zal duren eer die iets gaat groeien.
nikkielvis
Geplaatst: 10-03-10 21:19
He desiree wat is er. Dat ziet er wel heel verdrietig uit..
Petra erg druk zie ik al. Je bent dan weer helemaal ingericht als je je kasten hebt.
Dianne at een knappe meid die kato hoor. Die manen ook. aat het al wat beter met je?
Mijn paardje leker losgegooid. Vandaag een moedervlek weg laten halen. Had erg zin om te rijden zegt mijn dokter dat ik even rustig aan moet doen. Daar had ik even geen rekening mee gehouden.
Even nog een kleine vraag erbij. Hoe gata het met je buik DIVA2. Hoop dat het al beter gaat.
Tot morgen ga straks lekker film kijken. X
DIVA2
Geplaatst: 10-03-10 21:32
nikkielvis schreef:
Even nog een kleine vraag erbij. Hoe gata het met je buik DIVA2. Hoop dat het al beter gaat.
Thanks dat je er nar vraagt. Nergens last meer van!!! Morgen nog wel even naar de gyn, Krijg uitslag van het darmonderzoek, dat heb ik vorige week gehad. Verwacht er echter helemaal niets van, was namelijk geen darmpijn. Zolang het weg blijft en nooit meer terug komt, vind ik het best
Paardjes in de achtertuin, wil ik ook wel maar ja word dan ook beetje omgeploegde tuin gok ik Paard achter mn raam die eten wil enzo haha
Diva verhuisd!
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-10 22:33
Hallo Jayney beterschap! Hoop dat je je al wat beter voelt! Manon: hoop dat je snel van je klachten af bent! Geweldig leuke jaarling Jayney! Marlon lekker gereden en interessante dravers Marja weer leuke foto's Voor de mensen die hun tuin nog willen laten doen: Janus was vandaag ontsnapt uit zijn stalletje. Een ander paard ook. Da's natuurlijk wel heeel vreemd We kunnen het niet verklaren. Maar Janus heeft grote schoonmaak gehouden op het terrein mdh: een hele hoop verdrietige smilies. Que pasa? Petra lekker drukke tijd voor de boeg Irene druk met de beestenstapel. FIjn dat het met je buik goed gaat! Marlon, moedervlek weg laten halen. Hoop dat je snel weer opgeknapt bent! Marrie leuke tijd gehad in Ierland.
M_D_H
Geplaatst: 10-03-10 22:46
Vrined smste me... we moeten praten toen wist ik al geoeg, dus heb hem uitgehoord aan de phone en na zijn verklaring... heb ik het maar uitgemaakt
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-10 22:46
Ajakkes heel veel sterkte mdh Kan me voorstellen dat je verdrietig bent!
DIVA2
Geplaatst: 10-03-10 22:48
M_D_H schreef:
Vrined smste me... we moeten praten toen wist ik al geoeg, dus heb hem uitgehoord aan de phone en na zijn verklaring... heb ik het maar uitgemaakt
F*CK!!!
M_D_H
Geplaatst: 10-03-10 22:54
hij zei, dat hij met mij nam om een vriendin te hebben
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-10 22:57
Nou, hoe verdrietig je je nu ook voelt: Hoop dat je uiteindelijk blij bent dat je van hem af bent, want da's natuurlijk absoluut geen basis voor liefde Ik zou me erg gekwetst voelen!
M_D_H
Geplaatst: 10-03-10 22:57
*gaat der film maar weer verder kijken* mayby tot straks
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-10 22:57
Ikke ga slaapjes doen Sterkte meis! Zal even niet meevallen
M_D_H
Geplaatst: 10-03-10 22:57
eerder woedend... maar ook opgelucht... kweenie... was heel blij met hem enzo, maar tegerlijkertijd had ik erug veel twijfels, njaa dat is nu opgelost
Twijfels zijn niet goed!! Heb ook eens getwijfeld en nu gescheiden...... Maar voor ik die beslissing nam, pfff daar is echt wel enige tijd overheen gegaan hoor. Waren immers kids in het spel. Overigens wel de beste beslissing ooit!!
Mar__
Geplaatst: 10-03-10 23:11
MHD! Maar dat is geen goede basis om een relatie mee op te bouwen, twijfels is nooit goed...
Goede beslissing genomen, hoe moeilijk het soms ook is!
Kom zo even binnen wippen, sorry totaal niet bij gelezen. MHD sterkte meid, en als ik het zo lees dan mag je blij zijn dat jij het hebt uitgemaakt en dat het voorbij is. Klinkt hard maar als iemand een vriendin neemt om een vriendin te hebben dan heeft ie het niet serieus met je gemeend en was het vroeg of laat toch mis gegaan. (gatver mannen ...)
Ik heb ook heel lang getwijfeld en ben uiteindelijk ook gescheiden, beste beslissing ooit !!!
Zwaai weer even, zal morgen, misschien zo meteen even bijlezen !
M_D_H
Geplaatst: 11-03-10 00:10
thanks allemaal
zo... dat lucht op
DiaBelle
Geplaatst: 11-03-10 01:44
Ach MDH........
Sterkte meid, komt allemaal wel weer goed hoor!
Grz sabina
nikkielvis
Geplaatst: 11-03-10 08:21
Nou Desiree erg vervelend voor je. En vooral de manier waarop. Over de tel is erg jammer. Maar zag al dat je met de hammer bezig was. Dat lucht op begrijp ik. Maar rot is het wel zeker wat ie zegt waarom hij bij jou is gekomen. Sterkte meid.
Irene gelukkig dat je er nu geen last van hebt. Ga voor je duimen dat het weg blijft
M_D_H
Geplaatst: 11-03-10 10:06
njaa... hij wilde het niet via de telefoon uit maken... dus heb ik dat maar voor hem gedaan ga neit naar iemand toe fietsen, als ik weet al een voorgevoel heb over wat er gaat komen