Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vet pradaatje
ziet er vrolijk uit!
Nou ja.. Ik ben er vandoor! 

Mensen zijn veels te kortzichtig hier op bokt soms, pfff, als je dat topic kijkt ook. Ik wordt gewoon belaagd door mensen die toevallig een tropisch vissie hebben en vinden dat er bij gups een verwarming en filter e.d. hoort. Je kan een bak toch ook gewoon schoonmaken

Biancaa schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaa Noa is drachtig van Redjeeeee

tussen de vulkaanmeren..
(van na het rijden dan
)

Teuntje111 schreef:Biancaa schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaa Noa is drachtig van Redjeeeee
Heeeeeel erg gefeliciteeeerd!!
Was op vakantie en nu net thuis, ben gelijk naar goeie berichten aan het zoeken geweest!!
Heb alleen helaas ook heel veel nare berichtjes gelezen.. Heel veel sterkte voor degenen die hun paardjes moeten missen (Tinkermuts en Vasthi)

Heb een tuig voor haar gekocht en 2 weken geleden hebben we er voor het eerst mee buiten op straat gewandeld, 5 minuten, met mama Bonita voorop! ze deed het echt super!! Van de zomer gaan we kijken voor een leuk ponykarretje, zodat ze in het najaar echt ingespannen kan worden
) Heb voor het eerst geen heimwee gehad op vakantie, miste alleen mijn diertjes echt vreselijk..
Op diverse plekken dus regen in NL
hier is het hele week alweer mooi weer
wel een beetje winderig maarja beter dan loeiheet 
en flynn is boef en hond tegelijk
en kraamvisite gehad die lekker los op snowdon hebben gereden en shiloh wil ook op snow
en vanavond dus spannend