Leuke ziggy en max
Janet,ik dacht dat Roosje een biefstukje was geworden,krijgt ze nu een tulpje
Leuke Duko
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het leek soms wel of ze niks meer wilde en nu gaat ze als een speer, oortjes erop en gaan.
Stennisje schreef:Heb ik net nog op m'n telefoon geprobeerd, maar die kan het volume niet aan![]()
Ik zal es kijken of ik hier nog een microfoon heb die ik op de pc kan aansluiten.
. En nu doet tie ff helemaal niets dan zitten en weer op staan en af en toe een rondje om het huis. Ik hoop dat hij eind van de week wat meer mobiel is, ik wil et weekend feesten
. Jeroen ziet ons aankomen die denkt nu af en toe al eens wat heb ik op stal gehaald
denk ik.ellieellende schreef:oe oe, zag een mooi hoofdstel voorbij komen!
Ik zoek ook een veeboer!!! hahahahahaha! Heeft er iemand nog 1 over?
Leuk...... koetjes aan huis! Wij hebben bokito's, maar dan in de vorm van domme buren met een iq van 2 en die maken dan geluiden die lijken op gorilla's.
Ehm, kan niet helpen met terugvinden van Topics....
Beugel......ieuuuwwww nachtmerrie's, Jaren meegelopen, is nu weer allemaal kromgetrokken?!
Trea; Leest John geen Bokt? Wil wel mee hoor! hahahaha! Maar misschien kunnen we een koe gaan inrijden bij jeroen? Westernzadel erop, of enya's zadel?![]()
Kan ik vast oefenen als ik over een jaar of 4 Niamh haar veulen moet inrijden.....
Lees straks wel verder bij, ga ff pony knuffelen en rosborstelen!
Doei doei