Maar welkom!Grrr, Janet / Ziggy gaat niet mee naar LOZ, is ook wat aan de verre kant
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar welkom!
Nouja, ik ga het wel doen want wil jullie allemaal weleens zien!

Maar we hebben heerlijk de vlakte uit gegalopeert, en zo heerlijk gereden!

Heb het even bekeken, het is globaal 180 km voor haar. Wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten
Zelf vind ik het niet erg om lange stukken te rijden met trailer, maar dan moet het ook wel de moeite waard zijn door er wat langer te blijven zeg maar
Wat een sufferdje ben je ook he?!

Omdat iemand anders het niet zou doen, betekent dat niet dat het daarmee een slechte keuze is, welnee, alleen dat die ander er anders over denkt
! Er zijn er ook zat te huur!
Maya schreef:Gewoon, de waarheid, dat je niet spoort![]()
Tja, had iig wel warme voetjes

Nou had ze hem weer binnen gehouden voor herstel.. Zette ze hem er maandag bij, en vroeg aan de boer of die het in de gate wou houden. Nou, onze boer trekt zich echt niks aan van een vechtpartij'tje, dat moet kunnen vind die. Maar na een half uur heeft die hem er toch uit gehaald.. Hij was bont en blauw geslagen
weer helemaal kapot! Allemaal wonden enzo.. Nou heb ik aangeboden dat hij samen met Prada apart mag staan, Prada en hij zijn dikke vrienden. Ze komt ook altijd voor hem op de wei, maar de boer wil liever niet dat er aparte weitjes komen.. Dus heeft ze eigenlijk gewoon pech. Terwijl dit toch het seizoen is dat die naar buiten kan ivm maanexzeem. Ik vind dat echt sneu
Maya schreef:Lefgozers...