Maya: Janet woont in de Flevopolder toch? Da's niet zo heel ver bij mij vandaan en ik was het wel van plan om in ieder geval 1 rit mee te maken, is misschien dan ook wat ver? Nouja, ik ga het wel doen want wil jullie allemaal weleens zien!
Mees is naar een of andere beurs, en ik heb het rijk alleen. Ben al gedoucht, zit lekker in pyama achter computer..
Hallo! Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gereden Echt zalig, Prada was wel wat aan de drukke kant Maar we hebben heerlijk de vlakte uit gegalopeert, en zo heerlijk gereden! Echt super, ben trots op dr! Heb nog een filmpje onder weg gemaakt : En foto's van dr hoeven : Redelijk platvoeten dus, hoor je ook op het filmpje, ze liep echt super snel!
Gefeliciteert Leon! Maya & Janet een leuke dag gehad dus! Silas, leuke foto's! Hoi Mandy
Janet woont in de NOP Heb het even bekeken, het is globaal 180 km voor haar. Wat jij doet moet je natuurlijk zelf weten Zelf vind ik het niet erg om lange stukken te rijden met trailer, maar dan moet het ook wel de moeite waard zijn door er wat langer te blijven zeg maar
Enne... LOZ, als het te ver is met de trailer (ik was van plan Neeltje mee te nemen), kom ik gewoon zelf en huur een paard. MOet ik dus wel gauw bedenken wat ik doe.
Grrrr, je moet het natuurlijk zelf weten hoor, als jij gewoon die afstand met Neeltje wilt afleggen voor een ritje, zeker doen! Jouw paard, jouw beslissing Omdat iemand anders het niet zou doen, betekent dat niet dat het daarmee een slechte keuze is, welnee, alleen dat die ander er anders over denkt
Trouwens, we hebben eer friesje op stal, die zegmaar niet van zich afbijt. Met gevolg, dat die 5x uit de wei is gesprongen, de 6e keer de sloot is beland met een stok door zn been heen. Toen heeft ze hem er een tijdje niet bij gezet, voor herstel. Toen had ze hem er weer bij gezet, en weer mis, helemaal in elkaar geschopt.. En bij zn keel gegrepen.. Hij had een gat in zn keel Nou had ze hem weer binnen gehouden voor herstel.. Zette ze hem er maandag bij, en vroeg aan de boer of die het in de gate wou houden. Nou, onze boer trekt zich echt niks aan van een vechtpartij'tje, dat moet kunnen vind die. Maar na een half uur heeft die hem er toch uit gehaald.. Hij was bont en blauw geslagen weer helemaal kapot! Allemaal wonden enzo.. Nou heb ik aangeboden dat hij samen met Prada apart mag staan, Prada en hij zijn dikke vrienden. Ze komt ook altijd voor hem op de wei, maar de boer wil liever niet dat er aparte weitjes komen.. Dus heeft ze eigenlijk gewoon pech. Terwijl dit toch het seizoen is dat die naar buiten kan ivm maanexzeem. Ik vind dat echt sneu