Chubby schreef:
Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
mogguh
ik voel me gelukkig niet aangesproken door je openingzin Chub

iets leuks doen? jjaaaaaaaa 9 kuub zand de voortuin in kruien.....
hahahhaahahaaa zou afgelopen Maandag al bezorgd zijn maar daar kwam wat tussen.
vanmiddag komt de dierenarts voor Tommies enting en dan kijkt ze gelijk even naar de mok plekjes op zijn benen,hopelijk heeft ze iets doeltreffends daartegen....
alle zieken beterschap en de anderen een fijne dag (nou ja ook de zieken natuurlijk een fijne dag
)het zit hier trouwens voor de tweede dag achtereen potdicht van de mist,alleen gisterenavond de zon even gezien net voordat ie onder ging
maar zou 't liefst nog even

de aankomende tijd

Verder moest ik er op letten dat ik wat soepeler de wending in stuur en dat ik iets vaster in het zadel moet zitten. Jan moest vooral de draf voorwaartser rijden en zijn rug meer rechten. Over een aantal maanden doet ze het weer en dan kijken of we op die punten verbeterd zijn. Ik had op Flanna gereden en Jan op Korritha. Eigenlijk moest het andersom maar ik had mijn laarzen te reparatie dus ik moest met chaps rijden en had mijn dr. Martens aan. Die zijn nog al breed en zit ik liever op Flan dan op Korritha, moet er niet aandenken dat ik eraf val door zo'n actie van haar en dat ik dan blijf steken. Ik hoop dat vanaaf mijn laarzen weer gemaakt zijn
Maar ik moet daar ook altijd wel om lachen hoe ze dan kunnen sjouwen.
Ik ben nl per maart, iets nadat Dewi kwam overgestapt op Pavo omdat ik merriebrok moest hebben, en die leverancier van bestrijdingsmiddelen van pa. Die leverde dus alle soorten Pavo, dus gelijk dan maar al het voer van daar. Daarvoor haalde ik dus Subli basisbrok.