Zij heeft vorig jaar als 2-jarige een 1e premie behaald op de keuring.
Polly-Ann:
Hij heeft hier in de buurt nog een dochter en van een paar jaar terug moet er nog een zoon van hem zijn.
Ik heb Ivan beleerd, en toen ik mijn merrie er weer door liet dekken heeft ze er met haar eerste veulen zonder problemen bij gelopen, het is een vriendelijk dier.
Op het moment loopt hij zelfs met een jonge hengst op de wei, geeft geen gedoe, ook niet als er merries in de wei er naast staan.
De veulens die ik er mee gefokt heb, zijn enorm vriendelijk en mensgericht.
Ooo wat zie ik hier toch weer knapperds voorbij komen!!
Hier die van mij nog eens:
Teddy
Kaylen
snowdon
Geplaatst: 24-03-15 20:45
Knappe jongens Patricia!
Hier is vanochtend onze nieuwste aanwinst geboren: Chilaili from Snowville De derde nakomeling/dochter voor Chayenne en de eerste nakomeling/dochter voor Kashmir!
Dat vele wit komt hier wel in echt allerlei verschillende vormen, ik vind het wel komisch We vragen er ook wel een beetje om met onze stalnaam hihi Maar de aftekening mag van mij vanalles zijn hoor.
Janesho Snorremans van Germania is vandaag 5 jaar geworden! Hieperdepiep Hoera!
High Five voor zijn verjaardag!
Als klap op de vuurpijl werd dat vanochtend gevierd met de geboorte van zijn derde kind en eerste dochter: Saartje Snorrevrouw met het perfecte Staartje!
NOG een feestnummer: Remy viert zijn halfde verjaardag met Janesho's 5de Hoera
chimello
Geplaatst: 25-03-15 18:57
Dubbel gefeliciteerd!
frenia
Geplaatst: 25-03-15 18:58
hahahaha gefeliciteerd met janesho's verjaardag
flink veulen die saartje!
mexz
Geplaatst: 26-03-15 13:22
Gefeliciteerd! wat een knappe veulentjes worden er geboren! mooi al dat wit.
nog een foto van mn lieve Caydo
Lucy_1
Geplaatst: 26-03-15 20:17
Gefeliciteerd Leon... Knap veulen, lekkere stevige benen staan er al onder. En weer een meisje voor Chayenne...
Knappe Caydo...
Gefeliciteerd tinkerkyara... dubbel dan he
Teddy en Kaylen zijn knap
Wat een knap ding Chimello.... gefeliciteerd....
Mijn toyboy's waren deze week aan het spelen en Jacky heeft dat mooi vast gelegd voor me... Lekker stel...
IngridHar
Geplaatst: 26-03-15 20:53
De tijd van de veulens begint weer! super om dat kleine spul weer te zien. Mag ook graag naar de andere tinkers kijken hier
Sinds afgelopen weekend trotste eigenaar van Spring flower! een super merrie van 3 jaar Als het van het weekend nog mooi weer word even foto's maken. deze is van de oude eigenaar.