Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
) En Mary zijn ze aan het beleren, maar dat is niets voor mij 

maar dat is wel een hengstje 
Elvi Smits heeft niet alleen Luna op de foto gezet, maar ook Caily: [ITP] Tinker Caily in de sneeuw - Elvi Smits Fotografie
Als ze er ooit aan denken om haar weg te doen zou ik dat heel graag van je horen! Vond/vind haar prachtig, en pittig en voorwaarts klinkt mij helemaal leuk in de oren! Wil Caily waarschijnlijk volgend jaar ook laten dekken door Collin, mag best een Mary II uit komen rollen. Of een Sterrin II (v. Collin, m. Megan) (http://fotomeetingzeegse.nl.picturepush ... afie.html#, eerste foto is zij recht, Caily en ik links)

Mary is dit jaar wel gedekt door Yellow Fellow. We zijn erg benieuwd wat dat gaat brengen 
Lepel schreef:Hallo allemaal,
Hier weer terug met beide voetjes op de grond.
Onderzoeken zijn goed gegaan in het ziekenhuis gisteren.
Heb er helemaal niets van meegekregen , heb heerlijk geslapen !
8 maart uitslag , en moest direct met de diclofenac 75mg 2 x daags stopen.
lekker , maar niet heus , nu moet ik 4 x 1000mg paracetamol per dag slikken tegen de pijn in mijn rug ( of dat nou goed is voor maag en darmen vraag ik mij dan ook maar af , maar zal binnenkort naar de huisarts en de boel overleggen !
Mijn buitenbak ligt er !!! 20x40m en ik ben helemaal blij.
Hij moet nog 2 weken rusten en we moeten er het hekwerk nog omheen zetten.
Buiten dat om , moet de hele weide ook nog rondom in de palen en nieuw schrikdraad ( van die hele dikke ).
Dus voorlopeg hebben we nog wel wat te doen , hihih
Fijn weekend allemaal !

Is Dana lichamelijk helemaal in orde? Caily was ook vreselijk traag en zelfs onregelmatig, ze bleek vast te zitten achter dr oren en in dr lenderen, osteopaat heeft dat los gemaakt. Daarnaast waren haar hoeven wat te kort en te steil, toen dat allemaal weg was ging het steeds beter, en inmiddels loopt ze als een trein. In de bak heel veel te leren, maar ik denk nog meer voor mij, ik ben van manegeruiter via handerlaarspony's beleren naar boscrosser gegaan, het echt rijden in de bak heb ik nooit gedaan of geleerd.
Andrea, hoe is het daar? 
staan ze eigenlijk bij jullie aan huis of op pension?

heb je er zelf dan alleen geen last van daarna of negeer je t gewoon?
wow!
super!
jij ging ook weer naar de tinkerdagen toch? Deze keer ga ik ook toch maar eens bij de dressuur kijken 

super! Hopelijk wordt het wat 
en hij was van de week al lekker stout hoorde ik, had vanmiddag last van mn rug dus dacht als ik maar blijf zitten
Maar Pride deed t zowaar super
hij moest heel even wakker worden, maar na een paar minuutjes reageerde hij al zoveel beter en dat werd ook alleen maar beter. Ik rij vooral veel overgangen om hem beter aan mn been te krijgen, uiteindelijk hoefde ik maar licht been te geven of hij ging al van halthouden naar draf
zo trots! Hij liep ook heerlijk ontspannen, was ontzettend voorwaarts
aan t einde liep hij in n soort jog, heel rustig drafje maar wel actief, ik kon heerlijk doorzitten, zat echt als een huis 
hij was ook heerlijk voorwaarts en braaf
niet al te lang gereden, hij was t een beetje zat
hij had al de hele dag lang buiten gestaan en met t poetsen wilde hij telkens al richting zn stal (eten he
).
mn vader denkt dat hij op 10 maart op zn verjaardag de groteprijs wint
maar dat denkt hij elk jaar
heerlijk gereden vandaag
.
Ik hoef nooit stallen te mesten oid, dat scheelt al een heleboel! Ik rij momenteel hooguit twee keer per week (maandag iets meer dan n uur, vandaag maar 10 min), das ook niet veel, maar met longeren kom je ook een heel eind! 
Pb staat open he!
Vandaar misschien ook kopen, dan kan ik het van top tot teen zelf kiezen, qua karakter, kleur, geslacht. Voorkeur voor merrie is enerzijds voor de fok, maar ook heel erg omdat ik echt op een merriekarakter val. Er zijn maar twee ruinen in mijn leven waar ik echt een klik mee heb gevoeld, en bij een van de twee heb ik keihard moeten knokken (Thigor). De anders was overigens Diablo.
Wbt Kyra, dat staat er gewoon helemaal los van. Momenteel is ze niet te koop, en als ik haar wil houden zoals nu dan moet ik daar zoveel in investeren, dat doet me twijfelen, ik heb zoveel wensen en ben nog zo jong. Heb bijv. geen rijbewijs, zou ook graag weer een SLR camera willen, heb momenteel geen zadel voor Caily, evenementen en wedstrijden zijn ook niet gratis. Maar aan de andere kant is Kyra wel een dochter van... (al kan je je afvragen, Kyra is Kyra, Lady is Lady, dus hoeveel heb ik daaraan? Hoe dan ook is Kyra ook zo onwijs leuk), de vorige keer dat ik met haar ben gestopt zat ze naar n jaar nog in mn hoofd, heb daar zoveel spijt van gehad, die stap ga ik nog een keer zomaar nemen. Ben een beetje op zoek naar n middenweg
Ben er al helemaal klaar voor haha