dit heet na evalueren en is van essentieel belang voor de voorbereidingen van de volgende Tinkerdagen omdat wij ( deelnemers en organisatie) op deze manier structureel de positieve en negatieve punten op een rij kunnen zetten.
dit zal resulteren in een nog betere organisatie,meer deelname, en bekendheid van de Tinkerdagen,met als einddoel om de wereld te veroveren
silas
Geplaatst: 20-09-10 23:03
whahahahaha mijne sjeike feun is ook een samsung....
nee daar had ik ook haat aan XD ik weet niet meer wat ik echt keek... volgens mij dat dragon ball z gebeuren ofzo en de power puff girls maar de rest wat ik keek weet ik echt niet meer
Nou mijn foto's (op zeer verkleind formaat) staan online!
Belangrijk: Op alle foto's rust copyright, de foto's uit onderstaande link mogen zonder toestemming vooraf alleen in dit Bokt-topic of op de Tinkerdagen Leusden Hyves worden vertoond.
SPECIALE ACTIE digitale foto's (digitale foto's kan je voor zeer uiteenlopende toepassingen gebruiken, over en over oftewel oneindig)
Deelnemers betalen geen €2.50 per foto maar slechts €2.00 Deelnemende Bokkers betalen geen €2.50 per foto maar slechts €1.50(mits lid voor 20 september 2010) Donateurs Nicole krijgen naast de actiekorting 1 foto geheel gratis naar keuze op groter formaat (namen heb ik al per pb)
natuurlijk zijn ook andere opties mogelijk, kijk voor meer informatie op www.warriorgirl.nlof stuur een email naarwarriorgirlgraphics@gmail.com
Cheveyo
Geplaatst: 21-09-10 02:24
Wie is deze combinatie? Erg leuk om te zien maar zit ze ook op Bokt?