Ja de assistente van de veearts heeft 2 vlechten voor me afgeknipt en haar voorpluk. Die liggen hier nu thuis in de woonkamer zodat ik er iedere dag even aan kan ruiken... Maar in een ring zou helemaal mooi zijn! Dankjewel voor de link Puchje!
TK nieuwe baan lekker dichtbij GEFELICITEERD werk opzeggen ff lastig maar in januari nieuw begin en leuk leuk met huisje aan de slag
Eefje genoten van Tinka denken om te kopen... Willen zij haar gaan verkopen dan? en nieuw zadel is op de post
Lies genoten van het mooie weer en van je mooie paardjes en JAA fotobom Heerlijk haha je hond is mooi vies
Hahah Denise ik hoor het al helemaal net als die "fransman" in de serie Gilmore Girls TV kast had ie al maar misschien heeft ie wel interesse in lamp heeft nog weinig lampen overal. Zal het aan hem doorgeven en waar woon je eigenlijk? (moet ook niet te ver worden om op te halen)
Puck niks specifieks of negatiefs of zo gewoon teveel denken/ hoofd overstroomd soep niet lekker nu maar bammetje lekker met Nigel gereden ennuh ik heb wel zo'n gaatjesprikker weet niet of je daarvoor ff op en neer wilt rijden? ben vandaag thuis en vrijdagvoormiddag tot ca 13u en zaterdag en zondag ook voormiddag of wachten tot de 12e en Puck op groot paard
Janet last van postcodes maar toets gehaald Mis zussie en daar nu 40 dgn donker en heeft al veel gedaan/ bezocht en Oom krijgt nier van zijn zus en veel succes morgen, maar dat zal je vast niet nodig hebben geniet ervan!!
Chantal genoten van Chanels aktie en gevaarlijke drukke weg bij stal kun je haar niet langzaam laten wennen ?? is toch wel handig als ze verkeer e.d. leert kennen.
Anita veel au en druk
pff Petra ja dat vind ik altijd zo vervelend gebeurd hier ook vaak terwijl ik het idd altijd aangeef gelukkig hier aan alle kanten lieve buren
O Mirjam belde hem net om te vertellen, maar heeft dus ondertussen al fornuis gaat snel haha roze bank zal ie denk ik niet hoeven Bonny nogal rare acties buiten om alles maar wel goed afgesloten en heerlijk nieuw matras Vreemd zo die uitslag ik zou het denk ook niet kunnen laten om te kijken O haha en dacht ik dat Say vies was maar die is hier nog wit bij en hier sokkies ook altijd schoon na rijden handig wat een heerlijk cluppie bij elkaar hmm op 1 of andere manier lijkt die ook wel ouder dan 7
Grit pff dat hoop je idd dat nooit gebeurd zeg haha hier ook niet goed met balsporten
Boncho moe
Ellen wil niet op reus wel lief aangeboden! maar hmm is dus "krakkemikkig" paard Ellen wordt gewoon Carlo's vaste groom
Trea nog niet helemaal lekker maar toch ff werken ivm opstapeling van alles... Succes!!
en paardenhaarsieraden hebben ze hele mooie van hebben ze ook hier via de ruiterzaak. O die armbanden zijn ook leuk http://www.paardenhaarsieraad.nl/Armbanden.html en Nuage voor jou extra bijzonder
Gisteravond weer heerlijk genoten van het maanlicht en ook weer heerlijk gereden Say gaat op klikgeluid zelf achteruit zonder dat ik iets doe alleen doet ze wel altijd der hoofd heel hoog dan Zo alsof ze achterover achterom wil kijken en veel stap-galop gedaan daar wordt ze altijd vrolijk van en daar had ik zin in
Grid lekekr met Sayla in het maanlicht gereden wat klinkt dat mooi!!
grid
Geplaatst: 02-12-09 13:42
Ja was weer bijna zonde om de lampen aan te doen vind dat zo mooi hè en de maan schijnt dan van boven het bos zo over alle weilanden Zo ontzettend jammer dat je er zo moeilijk foto's van kunt maken...
Oh prachtig Grid! Hmmm.. lief van je, maar ik rij zo even langs de Hypo hier in Wijchen. Ook gelijk even kijken voor een nieuw bit voor Nigel
Chanel_
Geplaatst: 02-12-09 13:51
Goede middag
Lies, hond weer helemaal schoon
Tk, baan opgezegd
Puck, gave ring Heb hier nog een pluk maan liggen,had 1 van de paarden afgebeten
Ellen
Grid, lekker gereden met maanlicht voor je samenvatting Wil dolgraag met chan wandelen dat ze aan het verkeer went. Maar ze rijden echt als gekken op die weg 80 km p/u ofzo En verder is er weinig wandel mogelijkheid helaas....
O Puck als je toch iets wilt kopen is dat idd net zo handig
Chantal da's wel balen dat je nergens kunt wandelen
Dagmar veel plezier!!
Hier zo ook ff naar dorp nog iets voor sint halen voor stal ben eigenlijk helemaal niet zo van sint (o.a. hoezo feestdag iedereen moet gewoon werken ) Maar zij dus wel en vorig jaar dus geweldig chocolade paard gekregen dus dit jaar ook iets leuks voor haar!!
check! keuken ook schoon! hihihi Ingrid is master in samenvattingen! hoe is het nu? nog zo aan het prakkedenken?? Ik ben vandaag een heuze ellen ratelband, dus als iemand gecoacht moet worden! i'm youre girl! hahahaha Maan was idd erg mooi gister! hopelijk zie ik m vanavond op weg naar de les ook ipv regen en wolken..... Lekker wandelen Dagmar! heerlijk! Ik ga weer verder orkanen!