Die touwhalsters klinken wel interresant. Waar heb jij ze bestelt Leon?
HappyHorsemanShop! Van HappyHorsemanShip
Puchje
Geplaatst: 15-10-09 22:17
^ VAMMIJ!!! ^ (en LilianR )
Laatst bijgewerkt door Puchje op 15-10-09 22:17, in het totaal 2 keer bewerkt
mnkortleve
Ik denk het wel Leon volgens mij was het toen € 500,- vond ik veel.
Anita67 Als je niet te vroeg kom dan komt het goed, dan rij ik weer mee terug met jou.
Lucy_1
Pffff.... Wordt er verlegen van.... Ga mij jullie geen discussie aan over mijn uiterlijk
mnkortleve schreef:
He maar Lies kom jij met paard??
Nope.... Laat mijn paard nog een jaartje thuis... Misschien volgend jaar... Maar wil eerst eens kijken hoe hij het doet. En nu is hij ongetraind, dus wil hem eerst trainen en dan volgend jaar denk ik eerst ICS keuring.
Ik heb een keer in een trein gezeten waar iemand voor was gesprongen. Niet fijn, mochten er niet uit, het was pikkedonker buiten. En het was zo'n dubbeldekker waar geen raampjes in open kunnen en aangezien ik claustrofobie heb werd ik er erg zenuwachtig van dat ik niet wist hoe lang het ging duren. Ging als een kip zonder kop zitten praten met vreemde mensen om niet in paniek te raken en toen we eruit mochten, stond ik als eerste buiten (uiteraard weg gespurt zonder nog iets tegen die mensen te zeggen ).
Truste Lies. Oh, je bent er nog. Gauw naar bed, schoonheid heeft veel slaap nodig
Edit; ik begrijp dat mijn treinleed niet zo erg was als voor degene die op deze manier een eind aan zijn leven maakte . Mijn verhaal staat een beetje raar, net of het voor mij erger was.
Laatst bijgewerkt door Grit op 15-10-09 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt