hopelijk komt er snel een oplossing Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hopelijk komt er snel een oplossing grid schreef:Pff Berdien![]()
Maar welkom terugennuh af en toe een berichtje is ook altijd welkom hóór
![]()
GRR --> hoe is het ondertussen met Mirthes "kreupelheid" ?!of heb ik een recente up-date gemist...
ben er weer weg van
Maar het vandaag weer is leuk!
Nog steeds...
Even kopie pasta van mijn verslagen van vandaag 
Wakker geworden, beetje lui op gang gekomen, vroeg koffie gedronken met m'n vader in de voorkamer. Boerderij erbij, beetje praten, beetje lezen, gewoon fijn
Daarna naar buiten gegaan, met de paddock lopen klooien. Het derde lint was namelijk afgebroken, die isolatoren daar zijn namelijk van die draaiogen, eigenlijk voor prikkeldraad bedoeld, maar dat gaat bij de wind dus schuren, en uiteindelijk breken. Van de zomer ga ik alles vervangen door klemmen. Maargoed, het was dus weer gebroken en zag het niet zitten om het weer aan elkaar te knuppen, dus heb besloten om de hele zooi te verwijderen en nieuw lint te spannen. Dus laarsjes aan, en tot voorbij je enkels de blub in
Rotzooi weer
Paarden zitten op je vingers te kijken, en af en toe komen ze een aai halen. Mijn vader was naast de beton met de sproeitrekker, de dopjes vervangen van de armen. Ma dan verderop in het land, bloemkolen snijden. Zonnetje erbij. Gewoon heerlijk
Uiteindelijk dus de draad overal goed, proberen te geleiden enzo. Maar de stroom wou niet goed door, er stond wel wat op, maar niet echt goed. Dus weer eraf en gekeken naar de zwakke punten. Hebben nu het hek verhangen naar de andere kant van de paal (minder kans tot aarden). En heb de handvatten, die haak zeg maar die je weer in het lint haakt, dat helemaal afgeschuurd, en nou staat er weer redelijk stroom op 

Full speed ahead as usual...
Anyway, het waait hier behoorlijk, en eigenlijk had ik niet zo'n trek om met Dewi te gaan rijden. Het kost toch weer een boel energie, plus het is even lastig inschatten hoeveel verkeer ik tegenkom. Want door die wind horen we dat niet aankomen, en dat is vaak reden tot wegstuiven. Maar achteraf ben ik blij dat ik toch doorgezet heb
Ze was zo ongelovelijk braaf voor haar doen. Vanwege de bloemkolen staat er nu een diepvries aan het einde van de weg. En ter opvalling hebben we er een vlaggenpaal met de vlag van ons dorp eraan. Dat ding wappert
En dat is eh-eng...
Ze keek echt met zo'n enorm scheef oog ernaar, liep wel door, en opzij met een ruime boog, maar heb haar laten doen. Boven verrassing draaide ze zich niet om om weg te sprinten maar liep door
Daarna nog een hele tijd met los teugeltje verder gestapt. Gewoon de teugels om de knop, en sukkelen maar.
dat vind ik dan wel weer heel lief
Laatste stuk even lekker in galop geknald, ze was ontspannen, beheerst tempo, kon uiteindelijk een beetje verzameling voor elkaar krijgen zelfs, en ze zat zoo lekker he
Echt
nou staat ze weer lekker op de paddock met Aman, die aan het slapen was... languit liggen, hoorde dr nog net niet snurken 
Ik ben weer terug van een ritje met Amanda ook
Effe zonder zadel meegesleept, ben voorlangs het dorp gegaan (dus op fietspad langs de grote weg). Vast heel erg penny, maar dan voel ik me wel stoer hoor
gewoon zonder zadel, losse teugeltjes op een kittig dravende pony. En iedereen dan van
kijkend
Op de terugweg rook ze blijkbaar dat we naar huis gingen, want normaal houdt ze rekening met mij en doet een heel beschaafd, rustig en verzameld galopje. Nou, nu niet
Echt volgas knetteren, halverwege ook nog een vliegende wissel (maar dat was mijn fout, want ik gleed naar achter door de tegenwind, en klemde mijn benen aan
) maar ben erop gebleven
Daarna nog wat stukken draf en galop, maar toen was ik al wat meer aan het hoge tempo gewend 
En toen keek ik weer voor me... en toen zag ik een grote plas voor me opdoemen, maar ik reed al te hard, en kon niet meer op tijd remmen. Dus heb Aman wat opgepakt, iets verzameld, proberen op te richten, weer aansporen, en op hoop van zegen doorgestuurd. En ze sprong! Ze week niet uit, maar sprong er netjes overheen
't Is maar goed dat we niet allemaal elke dag zo'n verslag van de dag maken!
Maar 't is wel leuk om te lezen! Lekker geprutst en gereden dus.... da's echt genieten he? Ik kan het ook heerlijk vinden om een dagje buiten te werken, maakt niet uit wat.
Nouja, nu staan ze met z'n allen te eten, 't blijft een kuddedier he?

Gekke clown sprong met vier benen in de lucht en er kwam echt zo'n piep-scheet-bokkesprong met bolle rug uit... en ik zat er op zonder zadel met enkel halstertje.. langs het kanaal.. euh oops. Was best wel blij dat ik normaal op zn rug terecht kwam na een kleine lancering
grrr schreef:Goh Siet, 'k ben denk ik maar blij dat ik niet goed kan fotograveren....

Trieste gozer.. 

Je komt langs het gemeentehuis waar ik getrouwd ben.