[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

roxtemp

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 01:53

Dit is echt balen leon jammer dat ze nu zoveel pijn heeft Ach gut hopelijk komt er snel een oplossing

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:06

grid schreef:
Pff Berdien Ach gut

Maar welkom terug Doei! ennuh af en toe een berichtje is ook altijd welkom hóór Knipoog

GRR --> hoe is het ondertussen met Mirthes "kreupelheid" ?! Bloos of heb ik een recente up-date gemist...

Doei! ben er weer weg van Knipoog

Ook nog niet over helaas. Niet dramatisch, maar ze loopt niet 100%. We doen nog steeds oefeningen, en wachten verder tot na de bevalling af, gaat het dan niet beter, maar foto's maken enzo. We hebben nu twee keer veearts, en twee keer fysio erbij gehad, meer kan ik nu effe niet doen.

Goeiemorgen allemaal trouwens!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 10:58

Goedemorgen!

Ga zo weer verder met de foto's van de HK en dan moet ik om 12 uur weer aan het werk..

Balen dat Mirthe nog niet 100% loopt Marleen.. Ach gut

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 13:12

Goh Siet, 'k ben denk ik maar blij dat ik niet goed kan fotograveren.... Haha!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 13:37

Jeetje balen ja Marleen, zit op school, word een beetje ziek volgens mij Haha! Maar het vandaag weer is leuk!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 13:42

Pff balen voor Mirthe! Ach gut Nog steeds...

Maandag komt de VA de spieren inspuiten met anabolen, is iets wat nog steeds in de uitprobeerfase is... Maar we gaan ervoor!
Las al wel dergelijke (goede) ervaringen op bokt in elk geval.

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:07

Ik zit mijn laatste half uurtje op mijn werk even uit. Dan naar huis en weer even bij onze dame kijken (en natuurlijk ook de rest). Hopelijk staat ze er weer wat beter bij.

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:33

Dat hoop ik ook voor jullie.
Arm jong meisje.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 16:35

Morgen nog werken en dan 2 weken vakantie en dan beginnen bij mijn nieuwe baan.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:25

Afijn. Die jongen wilt me niet omdat ik lelijk ben.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:27

Prada, wat is dat voor een joch joh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:29

Loser. Genoeg leukere figuren op de wereld hoor!

Waarschuwing Lijst Even kopie pasta van mijn verslagen van vandaag Clown

Ochtend : Ik heb gewoon een hele gewone ochtend achter de rug Lachen Wakker geworden, beetje lui op gang gekomen, vroeg koffie gedronken met m'n vader in de voorkamer. Boerderij erbij, beetje praten, beetje lezen, gewoon fijn Lachen Daarna naar buiten gegaan, met de paddock lopen klooien. Het derde lint was namelijk afgebroken, die isolatoren daar zijn namelijk van die draaiogen, eigenlijk voor prikkeldraad bedoeld, maar dat gaat bij de wind dus schuren, en uiteindelijk breken. Van de zomer ga ik alles vervangen door klemmen. Maargoed, het was dus weer gebroken en zag het niet zitten om het weer aan elkaar te knuppen, dus heb besloten om de hele zooi te verwijderen en nieuw lint te spannen. Dus laarsjes aan, en tot voorbij je enkels de blub in Clown Rotzooi weer Lips are sealed

Maargoed, dan ben je daar dus lekker bezig Lachen Paarden zitten op je vingers te kijken, en af en toe komen ze een aai halen. Mijn vader was naast de beton met de sproeitrekker, de dopjes vervangen van de armen. Ma dan verderop in het land, bloemkolen snijden. Zonnetje erbij. Gewoon heerlijk Lachen Uiteindelijk dus de draad overal goed, proberen te geleiden enzo. Maar de stroom wou niet goed door, er stond wel wat op, maar niet echt goed. Dus weer eraf en gekeken naar de zwakke punten. Hebben nu het hek verhangen naar de andere kant van de paal (minder kans tot aarden). En heb de handvatten, die haak zeg maar die je weer in het lint haakt, dat helemaal afgeschuurd, en nou staat er weer redelijk stroom op Lachen

Heel simpel, maar dit vind ik dus genieten Lachen

Middag : Zo. *veegt voorhoofd af* Ben ook weer terug met een rondje rijden met Dewi Clown Lachen Full speed ahead as usual... Clown Anyway, het waait hier behoorlijk, en eigenlijk had ik niet zo'n trek om met Dewi te gaan rijden. Het kost toch weer een boel energie, plus het is even lastig inschatten hoeveel verkeer ik tegenkom. Want door die wind horen we dat niet aankomen, en dat is vaak reden tot wegstuiven. Maar achteraf ben ik blij dat ik toch doorgezet heb Lachen Ze was zo ongelovelijk braaf voor haar doen. Vanwege de bloemkolen staat er nu een diepvries aan het einde van de weg. En ter opvalling hebben we er een vlaggenpaal met de vlag van ons dorp eraan. Dat ding wappert Vork En dat is eh-eng... ROFL Ze keek echt met zo'n enorm scheef oog ernaar, liep wel door, en opzij met een ruime boog, maar heb haar laten doen. Boven verrassing draaide ze zich niet om om weg te sprinten maar liep door Lachen Daarna nog een hele tijd met los teugeltje verder gestapt. Gewoon de teugels om de knop, en sukkelen maar.

Rest van de rit ging vrij aardig. Paar keer wat meningsverschilletjes over het tempo, maar ze is er geen enkele keer echt vantussen genaaid. Wel een paar keer dat ze echt schrok (dan verspringt ze op de plaats, en balt zich gigantisch samen, ook opkroppen enzo), maar ze vond het geen reden om ervandoor te sprinten Lovers dat vind ik dan wel weer heel lief Ja Laatste stuk even lekker in galop geknald, ze was ontspannen, beheerst tempo, kon uiteindelijk een beetje verzameling voor elkaar krijgen zelfs, en ze zat zoo lekker he Haha! Echt Haha! nou staat ze weer lekker op de paddock met Aman, die aan het slapen was... languit liggen, hoorde dr nog net niet snurken Haha!

Namiddag : Nou Clown Haha! Ik ben weer terug van een ritje met Amanda ook Haha! Effe zonder zadel meegesleept, ben voorlangs het dorp gegaan (dus op fietspad langs de grote weg). Vast heel erg penny, maar dan voel ik me wel stoer hoor Schijnheilig gewoon zonder zadel, losse teugeltjes op een kittig dravende pony. En iedereen dan van Wow! kijkend ROFL Schijnheilig Op de terugweg rook ze blijkbaar dat we naar huis gingen, want normaal houdt ze rekening met mij en doet een heel beschaafd, rustig en verzameld galopje. Nou, nu niet Clown Haha! Echt volgas knetteren, halverwege ook nog een vliegende wissel (maar dat was mijn fout, want ik gleed naar achter door de tegenwind, en klemde mijn benen aan Clown ) maar ben erop gebleven Pling Daarna nog wat stukken draf en galop, maar toen was ik al wat meer aan het hoge tempo gewend Lachen

Enfin, op een gegeven moment ben ik in de weg van mijn huis, en besluit nog even een lekker relaxt handgalopje te doen. Dus ik zet zo aan, vliegt er een Torenvalk omhoog uit de sloot naast mij, en vliegt op gelijke hoogte eigenlijk. Hij trekt op, en ik kijk naar die vogel en spoor Aman ook even goed aan en we galopperen / vliegen zo een tijdje naast elkaar Lovers En toen keek ik weer voor me... en toen zag ik een grote plas voor me opdoemen, maar ik reed al te hard, en kon niet meer op tijd remmen. Dus heb Aman wat opgepakt, iets verzameld, proberen op te richten, weer aansporen, en op hoop van zegen doorgestuurd. En ze sprong! Ze week niet uit, maar sprong er netjes overheen Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:41

Wauw Maya, da's pas een verslag! Haha! 't Is maar goed dat we niet allemaal elke dag zo'n verslag van de dag maken! Haha! Maar 't is wel leuk om te lezen! Lekker geprutst en gereden dus.... da's echt genieten he? Ik kan het ook heerlijk vinden om een dagje buiten te werken, maakt niet uit wat.

Net even gevoerd hier, Mirthe is wat afgevallen, dus 'k had even de stal dicht met extra hooi, zodat ze goed kan eten, maar die miep wil gewoon naar buiten, dus maakt altijd zelf de stal open. Weg goede bedoelingen. Vork Nouja, nu staan ze met z'n allen te eten, 't blijft een kuddedier he? Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:06

Heerlijk verslag Maya!
Zo op zn tijd is zoiets best ff fijn om te lezen/schrijven *LOL*

Snowdon was vandaag pittig Nagelbijten / Gniffelen Gekke clown sprong met vier benen in de lucht en er kwam echt zo'n piep-scheet-bokkesprong met bolle rug uit... en ik zat er op zonder zadel met enkel halstertje.. langs het kanaal.. euh oops. Was best wel blij dat ik normaal op zn rug terecht kwam na een kleine lancering *LOL*

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 20:08

grrr schreef:
Goh Siet, 'k ben denk ik maar blij dat ik niet goed kan fotograveren.... Haha!

Heb de 3 en 4 jarigen nog online kunnen zetten voordat ik ging werken..
Vanavond na het zwemmen zet ik de rest online.. Lachen

Heel verslag van Maya.. Lekker gereden.. Lachen

Joyce weer afgewezen.. Scheve mond Trieste gozer.. Ach gut

Gewerkt vanmiddag.. Hoop dat het nu gauw eens wat drukker word, vond het een lange dag vandaag!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:40

goede avond!

Maya lekker gereden
marleen: wat balen dat mirthe nog steeds niet 100% is.
joyce: wat een sukkel die vent

Vandaag de hele dag geverft in groningen de in de nieuwe kamer van mijn zusje. Ik ben bek af. Morgen om 5 uur uit bed, en dan op excursie naar de paarden slachterij in nijkerk

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:51

Hee Janet, dan ben je vlak bij mij. Ik ken die slachterij wel, staat op zich heel goed bekend. Knipoog Je komt langs het gemeentehuis waar ik getrouwd ben. Knipoog

Lollige Snowdon dus, hihi. Duivel

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:54

Die straat waar de slachterij aan ligt heet toch de Haverweg?
Ik heb hele goede verhalen gelezen hier op bokt over die slachterij.
Zie er wel een beetje tegenop, maar heb er eiegenlijk toch ook wel weer zin in.

noortjeput

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:21

Sita nog druk bezig met de foto's !
En Berdien, leuk dat je er weer bent !
Ga zo naar ehbo vereniging m'n aed en reanimatie verlengen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 21:55

Hmmz zit net even de nieuwe site van het NSvT door te kijken, zie dat alle hengsten zijn goedgekeurd op sperma, behalve Forrest...?
En Bonfire is opeens zwartbont ipv zwart effen haha

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 22:06

forrest is pas afgelopen vrijdag voor de sperma test gegaan, hij was immers ook later doorgestuurd (lees: bij de herkeuring) en de uitslag duurt een week....ga er wel vanuit dat hij daar doorheen komt

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 22:06

goedenavond allemaal

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 22:10

Doei!

Weer terug van zwemmen.. Ga nu weer verder met de foto's.. Lachen

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 22:14

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 22:15

Ik mag niet klagen, maar misschien zijn ze op jullie schermen wel wat donker, maar ik vind ze goed gelukt zeker met mijn HTK camera en zijn mankementjes op het moment...
Ik ben iig al stukken vooruit gegaan met binnen foto's maken.