Jellie ik kan je geen advies geven, wat mij betreft heb je 't goed gedaan
Dobbel, hoop dat je snel weer betrouwbaar op de weg zit
.Boya en Tuesday staan ook samen op een wei. Boya is dit gewend, want heeft vanaf veulen altijd met andere hengsten gestaan. Tot nu toe gaat 't super, behalve begin augustus toen we m'n zusjes shire (ruin) kwam logeren. We hebben van alles geprobeerd, Boya was vrij snel de baas, maar Tuesday bleef maar jagen achter Lancelot (shire) aan. Uiteindelijk resulteerde het in 3x een kapot hek (betonpalen van 10 cm dik met dwarsbalken (hout 10-15 cm doorsnede) en dubbel stroomdraad) en uiteindelijk na de 4e dag 2 hengsten die elkaar aanvlogen. En dat was niet voor de lol
. Toen hebben we besloten de logeerpartij vroegtijdig te beeindigen.Op 't eiland waar Boya eerst stond, staan in de zomer altijd zo'n 30 hengsten bij elkaar (overal vandaan). De 1e week is het knokken en dan worden er vanzelf koppels gevormd. Voorwaarde voor de rust is wel dat er geen merries in de buurt zijn
Desillies, jij hebt toch maar weer een mooie pennyervaring met Tommie gehad. Lekker genieten van die momenten.
Shayla gecondoleerd en sterkte ermee
NikitaGoGo wat een droppies zijn die kleintjes
Roos, Arnhem is inderdaad maar een klein 1/2 uurtje bij mij vandaan
En verder ben ik net als Chubby zo kachel als wat. Keelpijn en 'watten' in mijn hoofd. Nog een dagje werken en dan weekend. Pffff.

En nog pannenkoeken op
T enige wat ik me afvraag is wat bedoel je met overspronggedrag? Ik wil ook nooit dat een hond mij likt. Jan vind dat niet erg als lem dat doet.. ik vraag me af waarom zo’n beest dat doet…
Gave naam heeft die Shire ook. 
Heb de laatste veel gewerkt met hem en vandaag ging schijnbaar weer een knopje om! Ik vond hem de laatste tijd zo kort lopen in draf (met de voorbenen, weet niet goed hoe uit te leggen), maar dat gaat nu dus de goede kant op, hij kan wel sjouwen....
Alleen beetje jammer dat hij toen ertussenuit spurtte en het meisje met zich mee trok 
Jij ook weltrusten en doe rustig aan
Fijn dat het goed gaat met je knollies.
.
En zolang vriendlief met zijn kleren nog steeds driekwart van de klerenkast inneemt mag ik best wel nieuwe kleren kopen