Kailonne schreef:Ik word ondanks mijn blonde haar wel redelijk snel bruin. Ik verbrand gelukkig ook niet snel.
Ik heb een leuke tinkermerrie op speurders zien staan met als vader o'malley.![]()
http://www.speurders.nl/overzicht/diere ... t_index=15
Maar ik moet natuurlijk eerst Jack nog verkopen.
O'Malley's staan nou niet bepaald bekend om hun makkelijke karakter, sorry, mijn excuses dat ik weer commentaar heb. En uitzondering bevestigt de regel! Maar ik heb met Caily de mogelijkheden van O'Malley (dekking) onderzocht omdat ik juist graag een veulen wil met wat meer pit zeg maar. Ik heb er zelf een van O'Malley gehad en er is heel wat aan vooraf gegaan voordat ik daar lekker mee kon werken, zijn nieuwe baasje heeft het ook flink te voortduren gehad aan het begin....
Ik ben vooral benieuwd hoe lang en hoe vaak ze al onder het zadel is. De eerste tijd voelen ze zich zo overdondert en afhankelijk, de grapjes komen later pas (ook omdat erbij staat is nog niet alleen naar buiten geweest, zet dan vraagtekens bij A. hoe makkelijk is ze? Kleine stap als ze braaf is om alleen te gaan toch? en B. hoe groot is het gebrek aan ervaring? )
Ben wel benieuwd wat Leonoor je heeft verteld

Sterkte Chantal!