Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elliecuijk schreef:sorry dames en heren,ben een beetje laat vandaag.normaal begin van de dag,daarna even cuijk in geweest.de winkels waren open en we wilden wat dingen bekijken.zo was ook even de planning bij een juwelier binnen te gaan die er mee gaat stoppen.komen we daar aan,is het megadruk binnen.daar hadden we geen zin in en zijn weer verder gegaan.misschien van de week een keer dus.
smiddags om half 3 bij de paarden afgesproken voor een kleine wandeling.kom ik om kwart over 2 aan krijg ik gelijk een touw in mijn handen en de opdracht,ga naar naomi toe.wat is er aan de hand??1 oude ruin is de boel aan het opjagen geweest en had het voorzien op een paar jonge merries.die zijn allebei de omheinig over gesprongen en staan in een boomgaard en de ander in een weide.eerst gauw de paarden allen binnengezet,en vervolgens met z'n tweeen naar de buren gelopen.met veel moeite gevangen en weer naar huis gelopen.ondertussen was de staleigenaar ook weer terug(was opgebeld en meteen omgedraaid naar huis toe).1tje heeft een klein schaafwondje op de buik,maar verder niks.
nog heel even een klein minironde gemaakt en vervolgens geholpen iemand die op wedstrijd ging(zadel in de auto e.d).roetje even gepoetst en dan weer naar huis toe.
nu zit ik met koppijn binnen.moet zo mam helpen met strijken en dan ga ik eens een mail sturen naar die arts.zit alleen te twijfelen of ik hem ook moet vragen of hij het mogenlijk acht dat er een spier vast zit in de nek(iemand kwam daarmee hier in dit forum)of daar toch een andere mee moet benaderen.wat denken jullie??