het is te hopen eeve!!!!!!!!!! werkse! zag een paar lekkere moddermonsters voorbij komen
ik moet zo mijn auto ophalen bij de garage,eerst mams auto terugbrengen naar breda. had versleten remblokken
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 02-12-09 08:18
Goedemorgen!
Beterschap voor je caaf, Grit
Jas gesneuveld bij Mirjam Ze zien er lekker uit
Je hebt gelijk Ellen, 1.80 is veels te onoverzichtelijk.
Leuk beestje Puck, nog wel jong of lijkt dat maar?
TK nieuwe remblokken, is wel belangrijk
Iedereen een fijne dag vandaag!
Lucy_1
Geplaatst: 02-12-09 08:25
Goedemorgen....
Succes met je cursus Denise
Mirjam, geweldig die moddermonsters van jouw. Zouden inderdaa zo bij Loesje in het sop kunnen En jas kapoet Vind het een mooie merrie van die link. Hals is een beetje iel en foto is een beetje verkeerd genomen voor mijn gevoel. Maar ze heeft wel wat!
TK naar Breda met auto van mams en eigen auto ophalen.
Aantal krabbers vanmorgen
Eevee... Ben benieuwd naar je zadel!
Puck... Wat een mooi paard. Zonde toch als die verkeerd terecht komen....
Zo.... Heb mijn bakkie koffie op en toast met roerei.... Was best lekker
Trea
Geplaatst: 02-12-09 09:03
Goedemorgen,
Janet heel veel succes vandaag
Ingrid tjee als dan een collega word overvallen komt het wel heel dichtbij, honkbal knuppel onder je stoel.
Hele vieze hond gezien geweldig Mooie Fries (ook helemaal mijn ding,maar vaak zooooooooo duur) Lekker kleutergroepje bij elkaar Puck op heeel groot paard, staat je wel goed
Verder ben ik het ff kwijt. Hier nog steeds niet helemaal in men hum , maar toch maar ff aan het werk anders blijft er zoveel liggen en dan kan ik het allemaal in halen en vrijdag kan ik ook al niet zo veel werken want de server gaat er uit vanwege verhuizing van het kantoor.
Goedemorgen. Ik had nog wel een uurtje kunnen slapen.
timokyana Werkende remblokken is best handig.
Grit
Citaat:
Ingrid tjee als dan een collega word overvallen komt het wel heel dichtbij, honkbal knuppel onder je stoel.
Wel de bal er bij leggen.
Trea
Grit
Geplaatst: 02-12-09 09:45
Goedemorgen!
Vanuit mij geen heldhaftige daden, had in dit geval ook niet geholpen
Heb trouwens mijn neus gebroken door een honkbal, dus daar blijf ik maar bij uit de buurt Ben niet zo goed met balsporten, heb ook een half jaar met een ei op mijn scheenbeen gelopen door een hockeybal
TK, misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat voor werk ga je doen?
mnkortleve
Geplaatst: 02-12-09 10:00
Grit Idd niet zo verstandig voor jou zo'n knuppel je zou je eigen nog een blauw oog slaan. Gewoon vragen of ze er een strikje omheen willen en snel geven. Wij moesten altijd de lade van de kassa mee naar huis nemen mijn collega nam hem mee naar boven en legde hem onder haar bed. Ik legde hem in de gang vlak bij de deur onder een kastje niet geheel onzichtbaar. Als ze hem willen komen ze toch zoeken en zo hoefde ze niet ver te gaan, mij best zeker ik ga mijn leven niet op spel zetten voor een paar euro.
Puchje
Geplaatst: 02-12-09 10:09
Goeiemorgen!!
Klopt, Denise, hij was net 4.(en werd in de vakantie door de staleigenaresse met slof gereden en met sporen, want hij was er wel klaar voor om zijn lichaam eens goed te gebruiken. Sinds toen kon hij niets meer dan staken, achteruit lopen, gemeen bokken en steigeren..... En twas zo'n lieverd... )
Trea,dat is naar, als je niet kunt werken...
Grit een kluns met ballen
Lies al bakkie op, ik lig nog in bed, hihi!
TK toet naar de garage
Werkze voor de rest!!
Puchje
Geplaatst: 02-12-09 10:14
Nieuw topic
Zouden jullie een foto (meer mag ook!) willen insturen met jullie eigen invulling van een Kontenkletser? Het is leuk als jullie erop staan of (een van) jullie paarden, maar hoeft niet!
Geplaatst: 02-12-09 10:37
zojuist mijn baas opgebeld met de mededeling dat ik ontslag neem... damn! moest toch wat tranen wegpinken, heb er met zoveel plezier gewerkt daarna mijn collega's via de hyves een privebericht gestuurd met wat uitleg,wilde graag dat ze het van mij zouden horen vrijdag sinterklaasviering ( heb vakantie) zal wel effe raar zijn op werk, ga ze echt missen mijn 'mensjes ' je hebt er toch een band mee.
maar goed.,. tijd voor een nieuw begin, als alles doorgaat zal ik in januari al aan de slag kunnen bij mijn nieuwe baas, heb nogal wat vakantie dagen staan dus hoef niet de hele maand opzegtermijn uit te zitten
puck: leuk idee zal er van de week eens voor gaan zitten
Mijn oom komt zo een buitenmuur metselen ( is aannemer en metselaar) en de vloeroppervlakten opmeten zodat ik tegels kan bestellen voor w.c. hal en badkamer. leuke dingen dus
vanmiddag met twee collega's naar een client van ons die naar huis is gegaan om te sterven. ( jongedame van 32 en echt een schat) eens even bijbeppen en knuffelen